• Boel

Vi med BIM i augusti

Nu startar jag en till tråd för oss som fortfarande kämpar :)
    Jag har BIM runt den 15:e augusti och en 2 månader lång cykel.

• Svar på tråden Vi med BIM i augusti
  • Fian88
    misslina skrev 2015-08-24 12:09:01 följande:

Nu kom det Bruna ( ursäkta) flytningar i trosskyddet... Äl+16.
    Blir så ledsen.. Trodde verkligen det hade tagit sig denna månad... Fan också!

Tråkigt!
  • Pluttan
    Fian88 skrev 2015-08-24 10:12:17 följande:

Det kan mycket väl vara för tidigt att få plus! Vissa får plus tidigt, absolut, men lika många måste vara på ca äl+14-16! Håller tummarna för dig!

Tack fina du :)
    ~pojke 2000 flicka 2012 flicka 2014~
  • Pluttan
    misslina skrev 2015-08-24 12:09:01 följande:

Nu kom det Bruna ( ursäkta) flytningar i trosskyddet... Äl+16.

Blir så ledsen.. Trodde verkligen det hade tagit sig denna månad... Fan också!

Nej fy vad trist :( Kram
    ~pojke 2000 flicka 2012 flicka 2014~
  • misslina

Min mens kom idag. Känns så jökla surt. Så jag lämnar er och önskar er lycka till. Jag hoppar över till september tråden.

• mli06

BIM +6 idag och mensen lyser med sin frånvaro. Brukar ha regelbunden mens så där här är så konstigt. Gjorde gravtest på BIM +2 och BIM +5 men båda var negativa. Blir knäpp snart!

• Sajocawa
    mli06 skrev 2015-08-24 16:25:55 följande:

BIM +6 idag och mensen lyser med sin frånvaro. Brukar ha regelbunden mens så där här är så konstigt. Gjorde gravtest på BIM +2 och BIM +5 men båda var negativa. Blir knäpp snart!

Jobbigt läge.. men det låter ju onekligen bra att mensen inte kommit i alla fall. Vad använder du för test, du kanske bara har lite lågt med hormoner, om du tar ett testa-tidigt-test kanske det ger utslag? Eller så kommer det så småningom.. men frustrerande att inte veta och kunna göra annat än att vänta :( 
  • babytjejen

Ni som tempar, när sjunker tempen pm man inte är gravid, hur tidigt innan bim sjunker den...o håller den i sig om man är gravid el stiger den?

• waan

Fick mens idag så hoppar över till september tråden. Lycka till alla andra :)

• Sajocawa
    babytjejen skrev 2015-08-24 17:23:05 följande:

Ni som tempar, när sjunker tempen pm man inte är gravid, hur tidigt innan bim sjunker den...o håller den i sig om man är gravid el stiger den?

Den sjunker oftast dagen innan eller samma dag som mensen kommer.  
    Den håller i sig om man är gravid, det ska generellt inte stiga utan håller samma höga temperatur (ca en halv grad varmare än normalt) men temperaturen i kroppen kan ju alltid variera lite så självklart kan det stiga lite mer också :)
Svar på tråden Vi med BIM i augusti