• Boel

Vi med BIM i augusti

Nu startar jag en till tråd för oss som fortfarande kämpar :)
    Jag har BIM runt den 15:e augusti och en 2 månader lång cykel.

• Svar på tråden Vi med BIM i augusti
  • Tiger grr
    Sessie skrev 2015-08-25 20:33:20 följande:
    Ser svagt svagt :)
    När har du bim?
    Har BIM 3 sep. Bilden är från i eftermiddag ÄL+8.
  • Sessie
    Tiger grr skrev 2015-08-25 20:38:36 följande:
    Har BIM 3 sep. Bilden är från i eftermiddag ÄL+8.
    Oki .. Men gör ett nytt test om några dagar om du är osäker ?
    Är på äl+7 men kort cykel så jag har bim på fredag :)
  • FamMorrhår
    Pluttan skrev 2015-08-25 20:23:55 följande:

Tack. Mår väl ganska bra. Fast jag går och känner efter för mycket tror jag efter gravsymtom ;) Jag tycker mig nu har blivit lite lite öm vid brösten vid armhålorna. Särskilt höger sida. Säkert inbillning. Jag vet inte. Och mensvärk/mol till och från. Testade i morse och glömde av att läsa av i tid (barnen som avledde mig). Men kan ana att det kanske kan vara något liiiitet svaaaaaagt streck. Så aningens svagt att det inte syns när jag fotade det. Så ingen ide att lägga upp bilden. Tror till och med det kan vara spök/inbillning. Har bim i morgon. Och jag springer på toa för jag tror det kommer. Usch sånt är jobbigt.

Miamarina84 spännande att du med har bim i morgon. Håller tummarna för oss alla tre.

Kan nog oxå inbilla mog lite ont i bröst haha å huvudvärk men den är äkta.. Vätska kanske kan lösa det problemet meeen de kaaan ju orsakas av hormoner haha...

Ingen mensvärk som de brukar vara... Men nä de har all tid i världen å komma! Tänker inte testa imorgon- tänker vänta eftersom kroppen är lite upp å ner... Känner mig inte ens stressad över detta denna gång, så kanske jag lyckats slappna av lite...

Lycka till å uppdatera gärna om fortsättningen!
  • mammaA93

Fick mens i natt :( nästa försök kör vi på äl-tester. Lycka till ni som inte har plussat! :)

• Fian88

Äl+9 idag (enligt app, jag tror jag är på äl+8). Tog ett test från testlagret innan och tyckte först jag kunde skymta ett streck, men det var antagligen bara färg som fastnat lite på vägen för några minuter senare var det blankt! Enda skillnaden jag känner i kroppen mot andra månader är att mina bröstvårtor är ömma och dom har varit det sen äl ungefär. Tycker även att jag är lite öm i brösten idag, men kan lika gärna vara inbillning . Och har lite mer flytningar än vanligt.

• Fian88
    mammaA93 skrev 2015-08-26 06:57:33 följande:

Fick mens i natt :( nästa försök kör vi på äl-tester. Lycka till ni som inte har plussat! :)

Tråkigt . Hoppas september blir er månad!
  • Tiger grr
    Sessie skrev 2015-08-25 20:42:08 följande:
    Oki .. Men gör ett nytt test om några dagar om du är osäker ?
    Är på äl+7 men kort cykel så jag har bim på fredag :)
    Ja det blir väl att göra det. :)
    Håller tummarna för dig på fredag eller om du testar innan. :))
  • Maka94

Mensen kom idag, likaså dunderförkylning och feber. Jag vill bara bryta ihop!

• HCS

Nej va tråkigt, skickar en styrkekram!

Maka94 skrev 2015-08-26 15:49:45 följande:

• FamMorrhår

B

Maka94 skrev 2015-08-26 15:49:45 följande:

Bryt ihop- och kom igen! <3
Svar på tråden Vi med BIM i augusti