Vi med BIM i augusti
Nu startar jag en till tråd för oss som fortfarande kämpar :)
Jag har BIM runt den 15:e augusti och en 2 månader lång cykel.
Nu startar jag en till tråd för oss som fortfarande kämpar :)
Jag har BIM runt den 15:e augusti och en 2 månader lång cykel.
Tack. Mår väl ganska bra. Fast jag går och känner efter för mycket tror jag efter gravsymtom ;) Jag tycker mig nu har blivit lite lite öm vid brösten vid armhålorna. Särskilt höger sida. Säkert inbillning. Jag vet inte. Och mensvärk/mol till och från. Testade i morse och glömde av att läsa av i tid (barnen som avledde mig). Men kan ana att det kanske kan vara något liiiitet svaaaaaagt streck. Så aningens svagt att det inte syns när jag fotade det. Så ingen ide att lägga upp bilden. Tror till och med det kan vara spök/inbillning. Har bim i morgon. Och jag springer på toa för jag tror det kommer. Usch sånt är jobbigt.
Miamarina84 spännande att du med har bim i morgon. Håller tummarna för oss alla tre.
Fick mens i natt :( nästa försök kör vi på äl-tester. Lycka till ni som inte har plussat! :)
Äl+9 idag (enligt app, jag tror jag är på äl+8). Tog ett test från testlagret innan och tyckte först jag kunde skymta ett streck, men det var antagligen bara färg som fastnat lite på vägen för några minuter senare var det blankt! Enda skillnaden jag känner i kroppen mot andra månader är att mina bröstvårtor är ömma och dom har varit det sen äl ungefär. Tycker även att jag är lite öm i brösten idag, men kan lika gärna vara inbillning . Och har lite mer flytningar än vanligt.
Fick mens i natt :( nästa försök kör vi på äl-tester. Lycka till ni som inte har plussat! :)
Mensen kom idag, likaså dunderförkylning och feber. Jag vill bara bryta ihop!
Nej va tråkigt, skickar en styrkekram!
B