• Boel

Vi med BIM i augusti

Nu startar jag en till tråd för oss som fortfarande kämpar :)
    Jag har BIM runt den 15:e augusti och en 2 månader lång cykel.

• Svar på tråden Vi med BIM i augusti
  • Sessie
    Tiger grr skrev 2015-08-26 10:02:15 följande:
    Ja det blir väl att göra det. :)
    Håller tummarna för dig på fredag eller om du testar innan. :))
    Detsamma :) ja jag får se när det blir :)
  • Fian88
    Maka94 skrev 2015-08-26 15:49:45 följande:

Mensen kom idag, likaså dunderförkylning och feber. Jag vill bara bryta ihop!

Tråkigt! Man får bli jätteledsen, sen tar man sig upp igen och hoppas på nästa månad! Kram
  • babytjejen

Tog ett test nu på eftermiddag o det var blankare än blankt så tror inte det satt sig denna gången Heller :( bim är på söndag men borde ju synts lite på testet idag el? Är ju bara några dagar kvar till bom så chanserna att det blir ett plus är nog minimala...

• Pluttan

Har börjat blöda sparsamt med typ lite inslag av flytningar sen i eftermiddags :( Antar väl att det är mensen som ska komma :( Usch!!! Vill inte. Hoppas då på 5:e försöket.

Till er andra som också fått mensen vill jag ge stor styrkekram. September ska bli vår månad.

Tiger grr och Fian88 lycka till!

~pojke 2000 flicka 2012 flicka 2014~
  • Fian88
    babytjejen skrev 2015-08-26 19:48:23 följande:

Tog ett test nu på eftermiddag o det var blankare än blankt så tror inte det satt sig denna gången Heller :( bim är på söndag men borde ju synts lite på testet idag el? Är ju bara några dagar kvar till bom så chanserna att det blir ett plus är nog minimala...

Det blir ju plus över en natt och är du på bim-4 idag så är det verkligen inte kört än! Vet en tjej som fick blankt innan bim, supersvagt på bim och först på bim+1 var det fullt synligt plus. När hade du äl?
  • Fian88
    Pluttan skrev 2015-08-26 20:17:14 följande:

Har börjat blöda sparsamt med typ lite inslag av flytningar sen i eftermiddags :( Antar väl att det är mensen som ska komma :( Usch!!! Vill inte. Hoppas då på 5:e försöket.

Till er andra som också fått mensen vill jag ge stor styrkekram. September ska bli vår månad.

Tiger grr och Fian88 lycka till!

~pojke 2000 flicka 2012 flicka 2014~
    Tråkigt
    Tack ska du ha . Dock blir man väldigt pessimistisk efter över ett års försök..
  • miamarina84

Såg att många fått mens under denna natt, sicken skit natt. Jag fick oxå mens i natt, detta var elfte försöket och ansökan till infertilitetsutredning är inskickad :(

• LizaMaria

Hej hej,

Grattis till alla plus och kramar till alla som fått mens!

Jag är idag på äl+10 och fick ett väldigt blankt test imorse. Jag tror inte jag e gravid, men hoppet försvinner ju inte förrän mensen kommit. Tror jag har BIM typ på söndag.

Det är ju inte konstigt om det inte gått på första försöket. Hade bara varit såå skönt att slippa vara gravid på sommaren, jag svullnar upp till en flodhäst - hade gärna sluppit det, men men jag får väl semestra norrut isåfall :)

• FamMorrhår

Kramar till er alla! Å påt igen!

Här har ingen mens kommit än- dag 26. Men eftersom de pendlat lite nu så väntar jag snällt- den kommer nog! Hade i förrgår liiite liiiite brunt på pappret vid ett tillfälle men inget mer än så- men som sagt de kommer nog sen...

• babytjejen
    Fian88 skrev 2015-08-26 20:30:15 följande:

Det blir ju plus över en natt och är du på bim-4 idag så är det verkligen inte kört än! Vet en tjej som fick blankt innan bim, supersvagt på bim och först på bim+1 var det fullt synligt plus. När hade du äl?

Blir två veckor sedan på söndag..har alltid två veckor mellan äl o bim...
Svar på tråden Vi med BIM i augusti