• Boel

Vi med BIM i augusti

Nu startar jag en till tråd för oss som fortfarande kämpar :)
    Jag har BIM runt den 15:e augusti och en 2 månader lång cykel.

• Svar på tråden Vi med BIM i augusti
  • happylife

Nää hörrni jag tror jag avlider!!! Jag fick precis 2-3 veckor efter att ha deppat för 1-2 veckor ett tag nu!! Herregud.....kan det stegra på detta sättet om man fick MF för två veckor sedan?! gaaaahh
  • Flerattälska
    happylife skrev 2015-08-27 20:02:46 följande:

Nää hörrni jag tror jag avlider!!! Jag fick precis 2-3 veckor efter att ha deppat för 1-2 veckor ett tag nu!! Herregud.....kan det stegra på detta sättet om man fick MF för två veckor sedan?! gaaaahh

Aaaaaa!!!! Åååå efter allt ditt lidande och väntande :) Men ååå så glad jag blir!! En stegring efter mf för två veckor sedan känns inte troligt :) Men åååå nu blev jag jätteglad <3
  • happylife
    Flerattälska skrev 2015-08-27 20:20:13 följande:

Aaaaaa!!!! Åååå efter allt ditt lidande och väntande :) Men ååå så glad jag blir!! En stegring efter mf för två veckor sedan känns inte troligt :) Men åååå nu blev jag jätteglad <3

Ååh tack vad snäll du är som blir glad för mig! <3 fått hoppet tillbaka men är livrädd för vul på måndag!!
  • Fian88

Äl+10-11 imorgon, tänker ta ett Lloyds testa tidigt test då. Håll tummarna!!

• Fian88
    happylife skrev 2015-08-27 20:02:46 följande:

Tror att du är gravid! Vid ett missfall så ska ju hcg successivt minska, inte öka
  • happylife
    Fian88 skrev 2015-08-27 20:59:34 följande:

Äl+10-11 imorgon, tänker ta ett Lloyds testa tidigt test då. Håll tummarna!!

Jag håller tummarna! Lloyds testerna är jättebra! Fick svagt plus på bim -5!
  • Flerattälska
    happylife skrev 2015-08-27 20:25:28 följande:

Ååh tack vad snäll du är som blir glad för mig! <3 fått hoppet tillbaka men är livrädd för vul på måndag!!

Förstår att det är läskigt. Extra mycket när hoppet kommer tillbaka. Inte så länge till måndag men förstår att det känns som en evighet :(

Klarar du att tänka på något annat eller tänker/ känner du efter hela tiden?
  • happylife
    Flerattälska skrev 2015-08-27 21:01:56 följande:

Förstår att det är läskigt. Extra mycket när hoppet kommer tillbaka. Inte så länge till måndag men förstår att det känns som en evighet :(

Klarar du att tänka på något annat eller tänker/ känner du efter hela tiden?

Jag gifte mig i helgen med efterföljande mini semester, då kunde jag koppla av. Men nu när vardagen är tillbaka och jag fick detta positiva besked är det olidligt igen!!! :)
  • Fian88
    happylife skrev 2015-08-27 21:01:52 följande:
    Jag håller tummarna! Lloyds testerna är jättebra! Fick svagt plus på bim -5!
    Tack
  • Flerattälska
    happylife skrev 2015-08-27 21:04:26 följande:

Jag gifte mig i helgen med efterföljande mini semester, då kunde jag koppla av. Men nu när vardagen är tillbaka och jag fick detta positiva besked är det olidligt igen!!! :)

Men just det ja. Grattis till giftermålet :) Hoppas ni fick en fin dag och semester :)

Tror verkligen att din blödning inte var kopplat till mf. Känns otroligt att få en stegring två veckor efter och veckorna stämmer ju också utifrån att vi hade bim typ samtidigt :)
Svar på tråden Vi med BIM i augusti