Nygravid med första barnet - någon som vill följas åt?
Men finns det några som inte får svullnad alls?
Men finns det några som inte får svullnad alls?
En lite privat och kanske konstig fråga, men den som vill kan ju svara...
Hur ofta har ni sex nu under graviditeten?
Tycks variera lite dethär med sex... För vår del har det nog tyvärr minskat, från ca 4 ggr i veckan tidigare till ungefär 2 ggr i veckan nu. Sambon säger att han nog är lika tänd på mig, men att han är lite rädd om mig. Jag tror faktiskt han är orolig han ska skada mig... Ändå ingen panik, känns det som. Däremot vet jag inte om jag märkt av någon av dendär extra kåtheten som det pratas mycket om. Å andra sidan blir det ju ingen "pausvecka" nu i och med att man inte har mens, så genomsnittet kanske landar på det samma ändå?!
Hur mycket har ni ökat i vikt än så länge ? Gick in i vecka 22 och har redan lagt på mig 9 kg!
Magen v.21+2 :) pang sa det så small det bara till haha
Har redan hunnit med 4 svängar på toan sen jag la mig kl 22:00 :/ det kisseri håller mig vaken nätterna igenom zzZzz
Natt kisseri är väldigt vanligt tydligen har oxå det kan lägga mig 1timme senare måste jag kissa och sen sova till 2 på natten och upp och kissa sen när sambon kliver upp vid 5-6 tiden är det dags för toa igen haha.
Någon som fått förstoppning eller början på det??
Äter varken plommon eller kiwi Haha tål inte kiwi så. Men dricker mycket vatten så det har underlätta lite iallafall