• LjuvaMirakel

Aprilbebis 2016

Nyplussad med BF i början av april - följas åt? =)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-07-29 19:06
    BF-lista Aprilbebisar 2016
    LjuvaMirakel - 3 april (andra barnet)
    Backsvala- 4 april
    Nystjärna- 7 april

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-07-30 20:05
    Vår gemensamma grupp - www.familjeliv.se/forum/group/123778

• Svar på tråden Aprilbebis 2016
  • Uliise

Jo men visst, det är ju kul att ha ett datum att drömma sig till

• Mslove

Jag tänkte hoppa in här om det går för sig. Gjorde ett test idag (BIM +6), vilket visade svagt positivt. Ska kolla med ytterligare test om några dagar. Om det stämmer, så är bf 7/4.

Lite om mig själv: är 28, fyller 29 om några dagar. Första barnet i sådana fall. Gift sedan 2 år, men tillsammans sedan 9 år. Bor i Katrineholm, men planerar flytt till Norrköping i framtiden.

• miillaw
    Mslove skrev 2015-07-31 19:57:58 följande:

Jag tänkte hoppa in här om det går för sig. Gjorde ett test idag (BIM +6), vilket visade svagt positivt. Ska kolla med ytterligare test om några dagar. Om det stämmer, så är bf 7/4.

Lite om mig själv: är 28, fyller 29 om några dagar. Första barnet i sådana fall. Gift sedan 2 år, men tillsammans sedan 9 år. Bor i Katrineholm, men planerar flytt till Norrköping i framtiden.

Grattis och välkommen! :)
  • EmPe

Håller med om att det är rörigt med bf. Första dagen på min senaste mens var den 29 juni. Har kollat tre olika appar och alla visar olika: 3:e, 4:e och 5 april! Får väl avvakta till man gjort ul :)

• miillaw
    EmPe skrev 2015-07-31 20:10:40 följande:

Håller med om att det är rörigt med bf. Första dagen på min senaste mens var den 29 juni. Har kollat tre olika appar och alla visar olika: 3:e, 4:e och 5 april! Får väl avvakta till man gjort ul :)

ja men visst är det jobbigt :P jag har fått två datum, 4 april och 9 april. ganska stor skillnad med 5 dagar tycker jag. men som sagt får väl vänta tills man gjort ul för att få det "slutgiltiga" . :) :)
  • Shiney

Hej! Hoppar in här :)

Är i vecka 6 (5+0). Väntar mitt första barn.

Mår helt ok såhär långt. Ultraljud om 3 veckor. Går på trombyl och fragmin under graviditeten pga jag har en benägenhet att bilda proppar.

Lite om mig:

Är 28 År gammal. Bor med min sambo, bonus son och min schäfer vovve. Rider och tränar på fritiden.

• lyckabebis

Uliise - 27 mars, tredje barnet

Land1991 - 2 april, första barnet

LjuvaMirakel - 3 april, andra barnet

Lyckabebis - 3 april, andra barnet 

Susseber -3 april, fjärde barnet

MissSE - 3 april, andra barnet

Backsvala - 4 april, första barnet 

miillaw - 4 april, första barnet 

Nils-Eric - 4 april, första barnet

Empe - 4 april. andra barnet

Kashmir89 - 6 april, andra barnet

Bebisfeber84 - 6 april, första barnet

Nystjärna - 7 pari, andra barnet

Symetrical - 12 april, andra barnet

Mlady - 12 april, första barnet

• sandraellinor

Tänkte hoppa in här lite enkelt. Ny med allt som har med detta att göra.

22 år gammal och gravid för första gången. Tre positiva graviditetstest 25 och 26 juli. Beräknad födsel får jag till 3 och 4 april på olika sidor.
    Spännande och nervöst blandat med en oro för att det inte ska gå vägen..

Svar på tråden Aprilbebis 2016