• LjuvaMirakel

Aprilbebis 2016

Nyplussad med BF i början av april - följas åt? =)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-07-29 19:06
    BF-lista Aprilbebisar 2016
    LjuvaMirakel - 3 april (andra barnet)
    Backsvala- 4 april
    Nystjärna- 7 april

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-07-30 20:05
    Vår gemensamma grupp - www.familjeliv.se/forum/group/123778

• Svar på tråden Aprilbebis 2016
  • Mother89

En till fråga ser att vi flesta har BF 3-6 april, när hade ni ägglossning? Är kass på att räkna och vi har bara haft oskyddat en gång. Normal menscykel...

• thess02

jo de är sant! :)

jag hade enligt min mens-app ägglossning den 15de juli. men skulle gissa på att de är - nån dag så att jag fick de den 13-14 juli.. känner alltid när jag får äl :) men appen jag använde så skrev jag in sista mens första dag vilket var 1 juli och då blev det den 5 april som Bf.

men går allt vägen så får man ju veta exakt vilket datum man blev befruktad osv när man väl varigt på UL :)

• Mother89

attans, nu på morgonen kommer det rött blod, var så säker pga illamående, värk, ömma bröst och försenad mens med några dagar. Skulle ni tagit gravtest ändå eller bara sett det som en försenad menstruation?

• LjuvaMirakel

Jag hade ägglossning den 13/4 tror jag. Jag fick positivt utslag på ÄL-test då i alla fall =)

• EmPe
    Mother89 skrev 2015-07-28 06:02:03 följande:

attans, nu på morgonen kommer det rött blod, var så säker pga illamående, värk, ömma bröst och försenad mens med några dagar. Skulle ni tagit gravtest ändå eller bara sett det som en försenad menstruation?

Vad tråkigt:( Det är sjuk som kroppen kan lura en ibland. Har också varit med om det.

Angående ägglossning så hade jag det runt den 13:e.

Är det någon som har fått symtom än? Jag mår illa emellanåt och då måste jag äta för att det ska gå över;)
  • EmPe

Förlåt, jag svarade inte på din fråga. Låter ju som att det är mensen men ta ett test om du är osäker.
  • nilepile89

Åh va tråkigt låter som det är mensen .en ta ett test om du är osäker vissa får ju mens ändå. Ovanligt men händer. Kramar till dig
  • Mother89

Tack för svar! Var egentligen det bästa då planen var att påbörja bebisverkstan i höst för att jag ska kunna få full SGI igen Stort lycka till på er andra!!!

• thess02

tråkigt för dig, bara ta nya tag!!

har en fråga, någon mer än jag som känt en svidande/brinnande känsla precis under naveln.. svider precis som ett brännsår? ????

• MrsNG

Då hoppas vi på en majbebis för dig istället! Mina symptom än så länge är: molvärk, förstärkt luktsinne, astrött, småspänningar i brösten och sugen på att äta mat hela tiden

Svar på tråden Aprilbebis 2016