stellanocte skrev 2016-04-16 08:50:43 följande:
Haha, jag tänkte samma sak men sedan insåg jag att vi köpte någon form av storpack sist vi handlade kondomer. Kan bli kämpigt att göra sig av med cirka 100 stycken innan maj ;)
Hur mådde ni alla under era förra graviditeter? Sitter och funderar på vad man kan förvänta sig. Illamående? Trötthet?
Haha nej så många kan ni nog inte göra slut på även om ni försöker. ;)
Vi hade bara 6 kvar så jag sa åt min man att förbruka dom väl. Efter ägglossningen spelar det ju inte så stor roll dock. Så det är nu dom behövs.
Oj det där är ju så olika som det kan bli. vissa blir illamående och kräks så mycket så man måste bli inlagd med dropp medan andra mår hur bra som helst.
Jag mådde toppen. Liiite illamående v.6 men sen försvann det. Så mådde inte illa alls egentligen. Kräktes några gånger på grund av att kräkreflexen blev känslig och jag kom för långt bak med tandborsten haha.
Alla symtom försvann typ v.10 men innan det hade jag så fruktansvärt ont i tuttarna att jag inte ens kunde krama min man.
kände lite i min högra höft under graviditeten men inget som på något sätt begränsade mig. Hade lite carpeltunnelsyndrom i v.33 men det försvann väldigt snabbt. Halsbränna var väl det enda som förföljde mig hela graviditeten men det var inte så farligt.
Så jag mådde helt enkelt som en prinsessa hela tiden. Gick 1 mil om dagen med hundarna fram till kvällen innan hon föddes. Var ute och gick kl 22 och kl 03 startade det.
Så ja det är ju helt olika.