• Myyslii

BF maj 2016

Hej och välkomna alla gravida. :)

Tänkte att jag startar en tråd för oss som är beräknade i maj. Jag är beräknad till 1 maj med andra barnet. Storebror är född 15 april 2014 så det blir lite över två år mellan ettan och tvåan om allt går som det ska. :)

Fritt att diskutera och ställa frågor om allt som rör gravitideten och allt däromkring.:) Trevlig ton såklart! Har man något negativt i tankarna, håll det för dig själv. ;)

• Svar på tråden BF maj 2016
  • HonanHöna
    TriciaN skrev 2016-06-02 13:58:13 följande:

Tråkigt.. Har du inga känningar alls efter dina svepningar? Är du öppen något

1,5cm.. Men det betyder tydligen inte att ja börjat öppna mig.. O tappen har börjat räta sig.. Nä inga direkta känningar :/ du då?
  • TriciaN
    HonanHöna skrev 2016-06-02 14:23:52 följande:
    1,5cm.. Men det betyder tydligen inte att ja börjat öppna mig.. O tappen har börjat räta sig.. Nä inga direkta känningar :/ du då?
    Jag har menssmärtor sen jag va och gjorde det.. Bara hoppas de håller i sig. Sen har jag inte tid förrän om 1v
  • HonanHöna
    TriciaN skrev 2016-06-02 14:52:32 följande:

Jag har menssmärtor sen jag va och gjorde det.. Bara hoppas de håller i sig. Sen har jag inte tid förrän om 1v

Håller tummarna för dig :)
  • TriciaN
    HonanHöna skrev 2016-06-02 15:13:03 följande:
    Håller tummarna för dig :)
    Känner du något än?
  • jag_1987

Fick en hinnsvepning i dag kl 16. Var öppen för två fingrar tappen var halvmjuk och bakåtlutad.. Har kännt av en sammandtagning sen dess så tror inte de
    Kommer hjälpa:/ men tydligen ska man köra färdknäppen när man nlivit svept så vi tänkte testa och se! :)

• TriciaN
    jag_1987 skrev 2016-06-02 21:56:00 följande:

Fick en hinnsvepning i dag kl 16. Var öppen för två fingrar tappen var halvmjuk och bakåtlutad.. Har kännt av en sammandtagning sen dess så tror inte de
    Kommer hjälpa:/ men tydligen ska man köra färdknäppen när man nlivit svept så vi tänkte testa och se! :)

De gör ni rätt i :) HEJJA HEJJA. Min slempropp har börjat lossna lite. Kommer ytterst lite i omgångar med lite blod strimmor
  • HonanHöna
    TriciaN skrev 2016-06-02 21:35:27 följande:

Känner du något än?

En del mensvärk och sammandragningar iallafall :) de va ett tag sen! Kört färdknäppen också, blir en gång till haha. Villig att testa allt nu.. Hur går det för dig?
  • HonanHöna
    jag_1987 skrev 2016-06-02 21:56:00 följande:

Då e du ju öppen en del ju :) så gött! Ja kör färdknäppen, har vi me, blir igen sen! Allt e värt att testa :)
  • TriciaN
    HonanHöna skrev 2016-06-02 22:12:56 följande:
    En del mensvärk och sammandragningar iallafall :) de va ett tag sen! Kört färdknäppen också, blir en gång till haha. Villig att testa allt nu.. Hur går det för dig?
    Jo har i sittande mensvärk och slemmis har lossnat lite grann.
  • jag_1987
    TriciaN skrev 2016-06-02 22:30:33 följande:
    Jo har i sittande mensvärk och slemmis har lossnat lite grann.
    Hejja oss allihopa! Nu vill vi ha bebis! Hörligt att slemmisen släpper.. Min kom i omgångar sen förra måndagen och efter de började mensvärk och sd.. Som avtog men har hört fler som fått inte långt efter den börjar släppa! Roligt att man blir så glad av att se slem i trosan haha!:)