• Myyslii

BF maj 2016

Hej och välkomna alla gravida. :)

Tänkte att jag startar en tråd för oss som är beräknade i maj. Jag är beräknad till 1 maj med andra barnet. Storebror är född 15 april 2014 så det blir lite över två år mellan ettan och tvåan om allt går som det ska. :)

Fritt att diskutera och ställa frågor om allt som rör gravitideten och allt däromkring.:) Trevlig ton såklart! Har man något negativt i tankarna, håll det för dig själv. ;)

• Svar på tråden BF maj 2016
  • Majviva

Hoppar in jag med! :)

Plussade i söndags, två dagar innan beräknad mens. Efter två år av försök så kan jag fortfarande inte fatta det att jag är gravid! Solig

Nu ska vi bara lyckas hålla det hemligt i alla fall ett tag till, har man en riktig skvaller släkt så är det lika bra att hålla tyst :P Men man vill ju bara skrika ut det för hela världen! Skrattande

Enligt beräkningar på min senaste mens första dag så är BF 3 maj.

• SunnyB

Tack för tipset om den här tråden!

Efter att ha varit med om ett MA för ca 3 månader sedan så är jag otroligt glad över det plus som jag fick igår. Om allt går som det ska denna gång så ser det ut som att BF är 3/5.

• Grumpy88

BF 1 maj här med tror jag! Lite osäker över min menscykel men ett plus är det iaf xD

• SunnyB

Grattis till plus även om datum är oklart! ??

Grumpy88 skrev 2015-08-26 16:59:53 följande:

BF 1 maj här med tror jag! Lite osäker över min menscykel men ett plus är det iaf xD

• SunnyB

Inte meningen att det skulle bli ?? utan jag gjorde en glad gubbe. Familjeliv och min telefon samarbetar tydligen inte!

Grumpy88 skrev 2015-08-26 16:59:53 följande:

• bjorkken

Har gjort en grupp på facebook "majmammor 2016" men den är hemlig så ingen kan se men vill ni vara med får ni lägga till mig som vän så lägger jag till er i den =) här är länken till mig för att lägga till mig:

www.facebook.com/mariebjorken

• Sajocawa
    bjorkken skrev 2015-08-26 17:46:28 följande:

Har gjort en grupp på facebook "majmammor 2016" men den är hemlig så ingen kan se men vill ni vara med får ni lägga till mig som vän så lägger jag till er i den =) här är länken till mig för att lägga till mig:

www.facebook.com/mariebjorken

Vi har redan en grupp som heter Majmammor 2016. Ni kan skicka vänförfrågan till mig "Caroline Wallbäck" så lägger jag till er. :)
  • Sajocawa
    Myyslii skrev 2015-08-23 15:45:04 följande:

Hej och välkomna alla gravida. :)

Tänkte att jag startar en tråd för oss som är beräknade i maj. Jag är beräknad till 1 maj med andra barnet. Storebror är född 15 april 2014 så det blir lite över två år mellan ettan och tvåan om allt går som det ska. :)

Fritt att diskutera och ställa frågor om allt som rör gravitideten och allt däromkring.:) Trevlig ton såklart! Har man något negativt i tankarna, håll det för dig själv. ;)

Myyslii - Du kanske kan redigera trådstarten och skriva med att vi har en Facebook som heter "Majmammor 2016" så att det syns tydligt och att inte fler missar det, då det blivit lite missar nu när nya medlemmar tillkommit till tråden. Gruppen är hemlig nu i början och därför får man lägga till mig på som vän först så lägger jag till i gruppen. "Caroline Wallbäck" på Facebook.
  • SunnyB

Är er grupp hemlig eller sluten också? Så att man inte syns om man inte vill gå ut med det på FB än.

Sajocawa skrev 2015-08-26 17:55:09 följande:

Myyslii - Du kanske kan redigera trådstarten och skriva med att vi har en Facebook som heter "Majmammor 2016" så att det syns tydligt och att inte fler missar det, då det blivit lite missar nu när nya medlemmar tillkommit till tråden. Gruppen är hemlig nu i början och därför får man lägga till mig på som vän först så lägger jag till i gruppen. "Caroline Wallbäck" på Facebook.

• SunnyB

Förlåt ser nu att du redan skrivit det. :)

Sajocawa skrev 2015-08-26 17:55:09 följande:

Svar på tråden BF maj 2016