• Myyslii

BF maj 2016

Hej och välkomna alla gravida. :)

Tänkte att jag startar en tråd för oss som är beräknade i maj. Jag är beräknad till 1 maj med andra barnet. Storebror är född 15 april 2014 så det blir lite över två år mellan ettan och tvåan om allt går som det ska. :)

Fritt att diskutera och ställa frågor om allt som rör gravitideten och allt däromkring.:) Trevlig ton såklart! Har man något negativt i tankarna, håll det för dig själv. ;)

• Svar på tråden BF maj 2016
  • Sajocawa
    Myyslii skrev 2015-08-25 21:26:23 följande:

Här händer det grejer. :D

Jag berättade i fredags för min man med hjälp av en kartong med blandade bebissaker i och testet. :D han blev jätteglad! Sen åkte vi på en liten tripp till Gbg på Metallica. Tyckte att det var bra å testa innan vi åkte för vi skulle ha partat lite annars men nu blev de tidig kväll på fredagen och direkt till lgn efter konserten. Haha trött som man blivit. ;)

Mitt absolut första tecken var att jag var såååå varm!! Puuh och det har inte gett sig heller ^^

Har ni berättat för någon annan än partner?:)

Vad roligt!

Jag har bara berättat för min bästa kompis (var tvungen att berätta för någon!!!) men vill berätta för hela världen direkt! Vi ska berätta för våra familjer om 3 veckor då alla ändå kommer vara samlade. :)
  • Adorii
    Myyslii skrev 2015-08-25 21:26:23 följande:

Här händer det grejer. :D

Jag berättade i fredags för min man med hjälp av en kartong med blandade bebissaker i och testet. :D han blev jätteglad! Sen åkte vi på en liten tripp till Gbg på Metallica. Tyckte att det var bra å testa innan vi åkte för vi skulle ha partat lite annars men nu blev de tidig kväll på fredagen och direkt till lgn efter konserten. Haha trött som man blivit. ;)

Mitt absolut första tecken var att jag var såååå varm!! Puuh och det har inte gett sig heller ^^

Har ni berättat för någon annan än partner?:)

Åh det var ett roligt sett att berätta på:)
  • Adorii

Hann inte ens skriva klart innan jag skickade ;D jag är så himla sugen på att berätta för nån mer så man har någon mer att surra om det men jag vet inte riktigt hur jag ska göra:p

• Tallbarr12

Min mamma kommer upp imorrn och hälsar på över helgen så då kommer vi berätta för henne och sen kommer mannens familj upp på söndag, så då berättar vi för dem med! Jag tycker att det är mycket skönare att de närmsta vet om det inte går vägen, mycket lättare att berätta då. Sen kommer jag nog inte berätta för så många fler förrän vi gjort ett tidigt vul!

• Planritning

Det gör jag med Tallbarr12 :)
    Grattis Cissi!!

Vill också berätta för alla! Men maken vill att vi väntar till ultraljudet, vilket jag också ville från början. Men nu vill man bara skrika ut det :D men jag ska hålla mig.

• cleo

Hoppar gärna in här då jag äntligen plussade imorse! Helt overkligt! bf 1 maj enligt sista mensen

• Tallbarr12
    cleo skrev 2015-08-26 09:12:00 följande:

Hoppar gärna in här då jag äntligen plussade imorse! Helt overkligt! smile1.gif bf 1 maj enligt sista mensen smile1.gif

Grattis!
Svar på tråden BF maj 2016