• totoo

IVF oktober 2015

Hej!

Vi var på vårt första besök på Carlanderska igår efter utredning och remiss. Vi ska påbörja IVF, det korta protokollet, under nästa mens (början av oktober). 

Jag känner nu, egentligen under hela tiden, att jag behöver prata av mig, men jag har inte riktigt vetat om vad.
    Så jag tänkte att någon som är på samma plats som jag kanske vill följas åt? 

• Svar på tråden IVF oktober 2015
  • Nmg

Är det någon som har provat både lutinus och gelén? Vad är era erfarenheter av de?

• Nmg

Nej va tråkigt

lilsis skrev 2015-11-04 09:02:27 följande:

Rd13, negativt och mens.

• Zamira
    lilsis skrev 2015-11-04 09:02:27 följande:

Rd13, negativt och mens.

Vad tråkigt :(
  • Virrvarr
    Nmg skrev 2015-11-04 10:24:11 följande:

Är det någon som har provat både lutinus och gelén? Vad är era erfarenheter av de?

Jag har använt både Lutinus och Crinonegel. Lutinus rinner ut och är mkt kladdigare - men jag föredrar ändå det. Crinone stelnar och kan bli smulor och klumpar som skaver. När jag fick min mens så kom det hur mycket Crinoneklumpar som helst..

Min läkare vill bara ge Lutinus , fick tjata mig till Crinone. Men nu använder jag bara Lutinus.
  • fruseverin

Äggplocket gick finemang.

Bra lullull och morfin. Kändes knappt.

Nu har jag molvärk.

Och det blev 13 ÄGG!!! Hoppas på ett ET på fredag <3

• MålaMittHjärta

Fa Vad

fruseverin skrev 2015-11-04 19:07:43 följande:

Äggplocket gick finemang.

Bra lullull och morfin. Kändes knappt.

Nu har jag molvärk.

Och det blev 13 ÄGG!!! Hoppas på ett ET på fredag <3

Vad skönt att ditt äp gick bra och vilket bra resultat. Håller tummarna att det en del till frysen också :)
    18/3- 2012 dagen då mitt liv förändrades
  • Nmg

Åh vad svårt, båda verkar egentligen vara lika bra/dåliga..

Virrvarr skrev 2015-11-04 18:45:29 följande:

Jag har använt både Lutinus och Crinonegel. Lutinus rinner ut och är mkt kladdigare - men jag föredrar ändå det. Crinone stelnar och kan bli smulor och klumpar som skaver. När jag fick min mens så kom det hur mycket Crinoneklumpar som helst..

Min läkare vill bara ge Lutinus , fick tjata mig till Crinone. Men nu använder jag bara Lutinus.

• MålaMittHjärta
    skatten12 skrev 2015-11-05 07:23:15 följande:

Känns som en evighet till vul !!!

När har du vul?

Har mitt om exakt 2 veckor, längtar som tusan och är samtidigt väldigt nervöst, ville inte vara med om ett ma igen och det upptäcktes på vul förra gången. 
    18/3- 2012 dagen då mitt liv förändrades
Svar på tråden IVF oktober 2015