• RobzMarley

FJÄRDE barnet vår/sommar 2016!!!

Hej!

Testade positivt igår kväll med nummer 4! Känns galet, kul, läskigt!

En fyra är ändå en för mycket enligt normen. Det är inte så att jag väntar mig massa glädjerop från min omvärld.

Här kan vi dela frågor, tankar och känslor.

Jag har pojke född -06, pojke född -07 och flicka född -12.

Killarna har en annan pappa och bor bara hos oss varannan vecka. Så varannan vecka är vi fem och varannan tre. Nu sex st! ????

• Svar på tråden FJÄRDE barnet vår/sommar 2016!!!
  • MeSaga

Var sanning i mina aningar. Akuten idag efter magkramper och jag har fått ett ma. Bebisen dog för två veckor sen. Får lämna er, lycka till ni andra.

• Lizz85

Välkommen ni nya!

Ja detta med att må illa från morgon till kväll har jag gjort sen innan plusset och gör det än.. Idag har det varit jobbigt. Ska till barnmorskan på måndag och måste ta upp det då.

Har dessutom haft ont i höfterna och det har typ ilat i murran om jag gått ett stått upp och bära minstingen är en pina!!!

Ligga går relativt bra det enda är att vänster ben domnar och smärtar... Vilka krämpor man kan ha alltså.. Just nu känner jag lite, Vad har jag gett mig in på... Hade jag vetat detta hade jag nog väntat med fyran

Idag har jag även känt lite fladder i magen. Känns tidigt att känna bebis redan. Men känner igen det så... Vecka 11+3.. Kan det verkligen stämma!?

Sen har jag ett till problem som inte är så jätte farligt men jag har massor med AKNE! Har ALDRIG haft problem med detta tidigare men nu.. Har MASSOR!

Och dem sätter sig gärna vid ögonbrynen!

• Mamma30

Fy vad tråkigt! Beklagar! <3

MeSaga skrev 2015-10-24 22:02:06 följande:

Var sanning i mina aningar. Akuten idag efter magkramper och jag har fått ett ma. Bebisen dog för två veckor sen. Får lämna er, lycka till ni andra.

• Mamma30

Det kommer att gå fint!

Jag kunde känna 2/an i v 11 också! plus Min lillebror som var här på besök kunde också känna så tidigt på min mage!

Lycka till med allt och försök vila! Ev.sjukskriv dig?!

Kram

Lizz85 skrev 2015-10-24 22:02:42 följande:

Välkommen ni nya!

Ja detta med att må illa från morgon till kväll har jag gjort sen innan plusset och gör det än.. Idag har det varit jobbigt. Ska till barnmorskan på måndag och måste ta upp det då.

Har dessutom haft ont i höfterna och det har typ ilat i murran om jag gått ett stått upp och bära minstingen är en pina!!!

Ligga går relativt bra det enda är att vänster ben domnar och smärtar... Vilka krämpor man kan ha alltså.. Just nu känner jag lite, Vad har jag gett mig in på... Hade jag vetat detta hade jag nog väntat med fyran

Idag har jag även känt lite fladder i magen. Känns tidigt att känna bebis redan. Men känner igen det så... Vecka 11+3.. Kan det verkligen stämma!?

Sen har jag ett till problem som inte är så jätte farligt men jag har massor med AKNE! Har ALDRIG haft problem med detta tidigare men nu.. Har MASSOR!

Och dem sätter sig gärna vid ögonbrynen!

• Lizz85
    Mamma30 skrev 2015-10-25 06:33:01 följande:

Det kommer att gå fint!

Jag kunde känna 2/an i v 11 också! plus Min lillebror som var här på besök kunde också känna så tidigt på min mage!

Lycka till med allt och försök vila! Ev.sjukskriv dig?!

Kram

Okej kände trean i vecka 13. Men då vet jag att fladdret är bebisen..

Jo kommer nog sjukskriva mig så jag får vila upp mig och hoppas allt släpper snart.. Dem vet på jobbet hur jobbigt jag har det... Är glad vi berättat..

MeSaga: beklagar verkligen! <3
  • Mamma30

Ja precis!

Jag hade mkt foglossningar andra graviditeten med! Riktigt ont! Du gör helt rätt att sjukskriva dig och tänka på dig själv och bebisen nu!

Lizz85 skrev 2015-10-25 07:30:49 följande:

Okej kände trean i vecka 13. Men då vet jag att fladdret är bebisen..

Jo kommer nog sjukskriva mig så jag får vila upp mig och hoppas allt släpper snart.. Dem vet på jobbet hur jobbigt jag har det... Är glad vi berättat..

MeSaga: beklagar verkligen! <3

• Mamacitaa
    MeSaga skrev 2015-10-24 22:02:06 följande:

Nej va tråkigt..massor av kramar till er
    7 Maj/ 8 okt/21 aug/BF 2016
  • Mamacitaa

Mysigt att ni känner små fladder i magen redan :)

Har ni fått nån mage än?

Jag är jättesvullen denna gng o vet inte hur länge jag kan täcka magen.. båda mina stor flickorna 6 o 5 har frågat om jag väntar bebis för jag annars är rätt smal men vi vill vänta till efter kub :)

7 Maj/ 8 okt/21 aug/BF 2016
  • Lizz85

Min vinterjacka går precis ihop. På EM får jag trycka in magen i den eller ha så tunt som möjligt under.

Så ja jag har en ganska rejäl mage redan och många har börjat fråga om det verkligen bara är en där inne. Dock vet vi ju inte men hoppas på att det bara är en..

Får vänta till RUL för att få reda..

Idag har illamåendet tagit över och jag är kluven över imorgon. Vi har utbildningsdag på förskolan och ska sitta på.föreläsning hela dagen, men jag undrar om jag klarar det ens.. Kan knappt göra nå hemma idag...

Svar på tråden FJÄRDE barnet vår/sommar 2016!!!