• RobzMarley

FJÄRDE barnet vår/sommar 2016!!!

Hej!

Testade positivt igår kväll med nummer 4! Känns galet, kul, läskigt!

En fyra är ändå en för mycket enligt normen. Det är inte så att jag väntar mig massa glädjerop från min omvärld.

Här kan vi dela frågor, tankar och känslor.

Jag har pojke född -06, pojke född -07 och flicka född -12.

Killarna har en annan pappa och bor bara hos oss varannan vecka. Så varannan vecka är vi fem och varannan tre. Nu sex st! ????

• Svar på tråden FJÄRDE barnet vår/sommar 2016!!!
  • Moneal
    Mamacitaa skrev 2015-10-17 11:31:46 följande:

Åh va mysigt med en gård. .behövs ju med alla barn hihi :)

Ligger norr om Stockholm. .vet inte exakt hur många mil men ka ske 7-8; )

Robzmarley : ja bubbelvatten läste jag kunde vara bra så dricker de oxå.. vet inte om jag ska be om nå medicin emot illamåendet men ska rådfråga bm på måndag iaf.

ja det ska bli otroligt mysigt!

Det är som.idyllen, rött med vita knutar :)
  • Moneal
    Lizz85 skrev 2015-10-17 12:50:20 följande:

Jag mår fruktansvärt! Det vill inte ge sig! Så måste ringa på måndag och få något utskrivet för detta tär på mig.. Mår illa konstant.... Allt hjälper bara för stunden tyvärr.

Detta är det värsta jag varit med om...

Är nu i vecka 11(10+3)... Ont i Fogarna samt trött ännu. Jobbar heltid så få se hur detta slutar.

Jag hoppas det ska vända snart!

Usch!

jag lider med dig!

Hoppas att det snart vill ge med sig :)
  • Moneal
    Greifing skrev 2015-10-17 16:18:00 följande:

Oh vad roligt att ni skriver. Själv är jag sällan inne här tråkigt.

Nu på mitt första besök hos BM erbjöd hon mig Kub. (Jag är 25 år) Skulle dock få betala för det, men dom erbjuder nu alla att få det. (Alla under 35 år får betala)

Jag bor i Timrå kommun.

Jag tackade nej.

Mitt värsta illamående ha gått över. Tur jag fått sett grodan jr efter det. phu!

skönt att illamåendet är bättre, mitt har bara börjat ;)

Kul att få erbjudande om kub i alla fall :)
  • Mamacitaa

Svårt att fungera när illamåendet tar över :/

Och tröttheten ska vi inte tala om..jösses. .skulle unna sova hela dagarna hihi :)

7 Maj/ 8 okt/21 aug/BF 2016
  • Bibi84

oj så mycket ni har skrivit...jag har bara varit så himla trött, och otroligt mycket på jobbet just nu. Glömmer massa saker hela tiden tycker jag, inte så himla kul, men jaja...sånn är det. 
    Alltså, några gånger i loppet av en vecka så tänker jag att det hade varit OTROLIGT skönt att kunna sova hela dagarna pga. tröttheten, men så tänker jag att det kan jag ju inte göra. Men snart får jag avlastning. Vi har bestämt oss för att ha en au pair som kan hjälpa mig med levering av barna på dagis och hämtning då mannen är mycket ute och reser med jobbet/ jobbar långa dagar ibland som gör att det krockar med mina arbetstider med sånn 5 minuter...så då blev beslutningen, au pair. Och då kan jag faktiskt ta mig 1 timmas blund efter jobbet dom dagarna som jag behöver det.
    Vi har inte tänkt göra KUB test om dom frågar....men dom brukar nog inte fråga här om man inte är 35+.
    jobbar alla här full tid?

• Lizz85

Jobbat heltid ja... Men undra om jag måste sjukskriva mig/få en sjukskrivning, för jag är såååååå trött slut mår illa och har jätte ont i höfterna ischias samt foglossning som gör fruktansvärt ont. Idag hade jag velat ligga Hemma och tycka synd om mig själv så illa är det...

Känns inte ok...

Jobbar ju på förskola med småbarn och vi har dessvärre få vikarier vilket också gör sitt. Jag biter ihop och jobbar.... Men jag tror jag måste känna mig besegrad. Jag orkar inte något mera!

Jag kan.ju inte köra slut på mig redan nu är ju endast i vecka 11+1...

• Mamacitaa

jag är hemma med våran 14 månaders dotter..men sova vad är det? jag e rött jag oxå men det är så svårt att sova när hon sover för då vill jag hinna med så mkt :/ dumt egentligen för vilan kommer ju först.

7 Maj/ 8 okt/21 aug/BF 2016
  • Mamma30

Gör det! Man måste tänka på sig själv faktiskt!

Lizz85 skrev 2015-10-22 12:15:48 följande:

Jobbat heltid ja... Men undra om jag måste sjukskriva mig/få en sjukskrivning, för jag är såååååå trött slut mår illa och har jätte ont i höfterna ischias samt foglossning som gör fruktansvärt ont. Idag hade jag velat ligga Hemma och tycka synd om mig själv så illa är det...

Känns inte ok...

Jobbar ju på förskola med småbarn och vi har dessvärre få vikarier vilket också gör sitt. Jag biter ihop och jobbar.... Men jag tror jag måste känna mig besegrad. Jag orkar inte något mera!

Jag kan.ju inte köra slut på mig redan nu är ju endast i vecka 11+1...

• RobzMarley

Japp jobbar också heltid. Eller ja mer. Jobbar alltid hemma också. Men är helt slut på kvällarna.

Svar på tråden FJÄRDE barnet vår/sommar 2016!!!