• Blomster84

En tråd för oss ruvare

Tänkte att det kunde vara trevligt med en tråd för oss ruvare där vi kan diskutera hur vi mår, känner osv under denna evighetslånga väntan i hopp om ett plus. Själv är jag på ruvardag 1 med en blastocyst efter ett ostimulerat FET.

Hoppas vi hörs :)

Kram

• Svar på tråden En tråd för oss ruvare
  • Kvinna84a

Nu är jag oxå en ruvare :) Två små ägg fick vi tillbaka idag. Hoppas något fäster denna gång. Lycka till alla och grattis till er som redan vet att ni är gravida!

• toksnippan

Håller tummarna K

Kvinna84a skrev 2015-11-12 15:57:23 följande:

Nu är jag oxå en ruvare :) Två små ägg fick vi tillbaka idag. Hoppas något fäster denna gång. Lycka till alla och grattis till er som redan vet att ni är gravida!

Håller tummarna!
  • Kajo

Nu är jag ruvare igen för 6e gången. Fick tillbaka en 6dagrs odlad blastocyt igår!

• MålaMittHjärta
    skatten12 skrev 2015-11-12 19:35:56 följande:

Målamitthjärta : hur går det ??

Tänkt på dej ! Hänger du i nån annan tråd ?

Jo det är bra med mig, har börjat på praktik på en förskola denna veckan och jag är totalt slut i kroppen. Så har inte orkat att skriva här så ofta. Har vul på torsdag så ska bli skönt att se om det finns något där :)
    18/3- 2012 dagen då mitt liv förändrades
  • toksnippan
    Kajo skrev 2015-11-13 18:08:11 följande:

Nu är jag ruvare igen för 6e gången. Fick tillbaka en 6dagrs odlad blastocyt igår!

Håller tummarna!
  • toksnippan
    Första ivf skrev 2015-11-11 19:56:23 följande:

Nej det var bara ett tvådgars odlat ägg på 4 celler. Testade idag lite för tidigt, men det var redan positivt. Fantastiskt! Vårt första barn kämpade vi för länge, så detta är ju helt obeskrivligt ?

Grattis!
  • Kajo
    Första ivf skrev 2015-11-11 19:56:23 följande:

Nej det var bara ett tvådgars odlat ägg på 4 celler. Testade idag lite för tidigt, men det var redan positivt. Fantastiskt! Vårt första barn kämpade vi för länge, så detta är ju helt obeskrivligt ?

Grattis! Underbart! Hur länge kämpade ni med ert första?
  • utandig

Håller nu på med sprutor, vi ska göra vår 3:e behandling om 2 veckor. känner mig jätte svag den här gången . Vi har redan diskuterat om det inte funkar den här ggn heller hur vi ska gå vidare. Försöker hålla oss glada och hoppfulla. Efter två gånger plus med missfall och ett misslyckat FET blir man inte så kaxig. snälla ge mig pepp. hur har det gått för er alla . Er som har lyckas , hur många behandlingar och historik skulle vara härligt att höra så man kan hålla hoppet uppe . 

Svar på tråden En tråd för oss ruvare