• Blomster84

En tråd för oss ruvare

Tänkte att det kunde vara trevligt med en tråd för oss ruvare där vi kan diskutera hur vi mår, känner osv under denna evighetslånga väntan i hopp om ett plus. Själv är jag på ruvardag 1 med en blastocyst efter ett ostimulerat FET.

Hoppas vi hörs :)

Kram

• Svar på tråden En tråd för oss ruvare
  • Mirabell

det var negativt för mig idag.

är det någon som har startat en ny FET behandling direkt? Kan det ge sämre resultat?

• MålaMittHjärta

Det blev ett plus för mig idag, förvånad och inte riktigt förstått det riktigt än. Denna gången ska jag och sambon behålla det för oss själva, blev ju ett MA förra gången så hoppas att slippa det denna gången!

18/3- 2012 dagen då mitt liv förändrades
  • Nyctophilia

Ruvdag 14 och visade negativt.

Tror ni det är kört? Testdag på söndag.

Vaga symptom som stickningar och att det liksom drar.

~Mind over matter~
  • lilsis
    Mirabell skrev 2015-10-30 12:48:20 följande:

det var negativt för mig idag.

är det någon som har startat en ny FET behandling direkt? Kan det ge sämre resultat?

Jag skulle inte tveka. Det är ju som när man försöker "naturligt".
  • Bonifacio

Mirabell: Beklagar verkligen. Sänder en stor stor kram

Målamitthjärta: Graaaaaaaattiiiiiiiiis!!!!

Alltså, jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!

HjärtaPlusDrömmer Har testat med två olika gravtest nu på morgonen och båda visar att jag är GRAVID!!!!!!!!!!!! Tror jag drömmer. TÄNK om det är sant!!!!! Kan det verkligen vara vår tur nu efter alla dessa egna försök, IVF-försök och nu äggdonation. Nästan precis fyra år sedan vi gjorde vår första IVF. Mannen i mitt liv har suttit här och varit saliga och förhoppningsfulla nu en bra stund på morgonen.
    Nu nojjar jag mig såklart kring att kliniken sa att det var genom blodprov jag skulle testa idag...så vet ju egentligen inte om gravtesterna är tillförlitliga...Kanske påverkar alla mediciner. Tror ni det kan vara så? Behöver veta, så skriv vad ni tror, snälla! Och då visar det kanske plus fast det inte är sant??????? Åååååååå, LÅT det få vara på riktigt det här!! 

Kram

Svar på tråden En tråd för oss ruvare