• Blomster84

En tråd för oss ruvare

Tänkte att det kunde vara trevligt med en tråd för oss ruvare där vi kan diskutera hur vi mår, känner osv under denna evighetslånga väntan i hopp om ett plus. Själv är jag på ruvardag 1 med en blastocyst efter ett ostimulerat FET.

Hoppas vi hörs :)

Kram

• Svar på tråden En tråd för oss ruvare
  • hope88

Stor kram

Aliiice skrev 2015-12-20 07:16:39 följande:

Det blev negativt idag :( fanns inte ens en antydan till ett ljusrosa streck. Slutar med lutinus idag så mensen borde dyka upp snart

Åh nej =( Stor kram till dig! Åh så tråkigt.. denna resa alltså :/

Har TD27/12 men tjuvtestar tidigast på onsdag på RD12. Tror på minus här också vågar inget annat.. det enda jag känner är molvärk som om mensen är här samt ömma bröst..
  • pajas77
    hope88 skrev 2015-12-20 09:56:59 följande:

Hoppas på plus för dig pajas77!!=)

hoppas jag med ! ruvardag 15 idag, ingen mens än , däremot rejäl molvärk,känns som mensvärk , riktigt illamående ,testdag imorg , nervös som fan , oroande med denna värk , för den känns precis som mensvärk.
  • hope88
    pajas77 skrev 2015-12-20 10:57:41 följande:

hoppas jag med ! ruvardag 15 idag, ingen mens än , däremot rejäl molvärk,känns som mensvärk , riktigt illamående ,testdag imorg , nervös som fan , oroande med denna värk , för den känns precis som mensvärk.

Har samma värk jag tror verkligen mensen ska komma. Förstår oron men förhoppningsvis är värken positiv och ett plus imorgon på testdag! Håller tummarna!
  • Iskristall
    pajas77 skrev 2015-12-20 10:57:41 följande:

Jag tror på ett starkt plus för dig i morgon på TD!
  • Aliiice

Tack för omtanken tjejer! Hoppas på bättre lycka nästa gång. Man får gråta lite och ta nya tag bara.

Det blir nog ett starkt plus för dig imorgon med dom symptomen ska du se! :) inga små flytningar eller mens så långt ögat kan nå så det är bra!

• pajas77
    Iskristall skrev 2015-12-20 11:45:07 följande:
    Jag tror på ett starkt plus för dig i morgon på TD!
    ja det gör jag med ! ska bli nojigt att testa men samtidigt skönt att få veta, men man vill ju inte ha ett minus,mår långt ifrån bra , huvudvärk hela dagen och rejäl molvärk som har hållit i sig hela dagen, rejält illamående, hoppas även du får ett plus.
  • Iskristall
    pajas77 skrev 2015-12-20 16:20:50 följande:

ja det gör jag med ! ska bli nojigt att testa men samtidigt skönt att få veta, men man vill ju inte ha ett minus,mår långt ifrån bra , huvudvärk hela dagen och rejäl molvärk som har hållit i sig hela dagen, rejält illamående, hoppas även du får ett plus.

Tack kära du!
  • pajas77

hej alla tjejer ! idag var min testdag , doppade först klinikens test i urinen och jag såg ganska snabbt två streck , doppade då billiga testers och samma där och till sist doppade jag clear blus digitala med veckoindikator som visade gravid 2-3 veckor. 3 test och alla positiva , nu tror jag på att det är sant . jag är så sjukt glad , kan knappt fatta det . lycka till alla :)

• Iskristall
    pajas77 skrev 2015-12-21 08:06:01 följande:

hej alla tjejer ! idag var min testdag , doppade först klinikens test i urinen och jag såg ganska snabbt två streck , doppade då billiga testers och samma där och till sist doppade jag clear blus digitala med veckoindikator som visade gravid 2-3 veckor. 3 test och alla positiva , nu tror jag på att det är sant . jag är så sjukt glad , kan knappt fatta det . lycka till alla :)

Stort grattis!
Svar på tråden En tråd för oss ruvare