• Blomster84

En tråd för oss ruvare

Tänkte att det kunde vara trevligt med en tråd för oss ruvare där vi kan diskutera hur vi mår, känner osv under denna evighetslånga väntan i hopp om ett plus. Själv är jag på ruvardag 1 med en blastocyst efter ett ostimulerat FET.

Hoppas vi hörs :)

Kram

• Svar på tråden En tråd för oss ruvare
  • pajas77
    Iskristall skrev 2015-12-23 22:44:42 följande:
    Juldagen den 25:e december.
    hoppas det blir ett starkt plus för dig , god jul
  • Iskristall

Jag är inte ruvare längre.

Önskar er andra lycka till, så kanske vi hörs nästa gång jag är ruvare om tråden fortfarande är vid liv då!

God fortsättning!

• pajas77
    Iskristall skrev 2015-12-25 10:00:28 följande:

Önskar er andra lycka till, så kanske vi hörs nästa gång jag är ruvare om tråden fortfarande är vid liv då!

God fortsättning!

nej va tråkigt :(
  • hope88
    Iskristall skrev 2015-12-25 10:00:28 följande:

God fortsättning!

Inte jag heller =( Minus idag på RD14 och blod.

Hoppas så för oss 2016!

Kram och lycka till ni andra <3
  • utandig

gu ,va tråkigt tjejer Rynkar på näsan. parta loss lite extra på Ny års  afton, ta de där extra glaset för nästa år kanske ni sitter med en bulle i ugnen eller ammar . Jag önskar er varmt varmt lycka till inför era nästkommande behandlingar. 

• IVFtjejer

Hej,

Får man vara med i tråden? Nån som ruvar än? Jag är på RD 10 idag och har lite ömma bröst men det är typ allt samt huvudvärk på julafton. Men försöker tänka att det inte behöver betyda något, när jag blev gravid förra gången hade jag noll symptom och blev jätteförvånad när jag plussade.

• Iskristall
    IVFtjejer skrev 2015-12-26 21:10:09 följande:

Hej,

Får man vara med i tråden? Nån som ruvar än? Jag är på RD 10 idag och har lite ömma bröst men det är typ allt samt huvudvärk på julafton. Men försöker tänka att det inte behöver betyda något, när jag blev gravid förra gången hade jag noll symptom och blev jätteförvånad när jag plussade.

Välkommen! Det är nog nån som ruvar fortfarande eller? Uppdatera oss

Håller tummarna för dig! Blev du gravid med ivf förra gången du vart gravid också eller var det spontant?
  • hope88
    IVFtjejer skrev 2015-12-26 21:10:09 följande:

Hej,

Några till är det nog som ruvar =)

Håller tummarna för plus!
Svar på tråden En tråd för oss ruvare