• Blomster84

En tråd för oss ruvare

Tänkte att det kunde vara trevligt med en tråd för oss ruvare där vi kan diskutera hur vi mår, känner osv under denna evighetslånga väntan i hopp om ett plus. Själv är jag på ruvardag 1 med en blastocyst efter ett ostimulerat FET.

Hoppas vi hörs :)

Kram

• Svar på tråden En tråd för oss ruvare
  • Iskristall
    Aliiice skrev 2015-12-19 10:47:01 följande:

Vi ska tapetsera sovrummet och inväntar vår nya säng som ska komma idag så ska hålla mig sysselsatt :D

Konstigt att folk får så olika testdagar. Jag är på ruvardag 14 imorgon och det är min testdag.

Håller tummar och tår för oss alla :)

Kul med nya tapeter och ny säng!

Jag har TD från kliniken på RD16 med ett 2-dagars, alltså dag 18 från ÄP.
  • pajas77
    Iskristall skrev 2015-12-19 13:06:51 följande:
    Å spännande för dig också! Håller tummarna! 7 dagar försenad mens? Låter som om du får ett plus! Heja heja
    ja om du nu inte är den förbannade lutinusen som skjuter upp den . nervös som fan
  • Iskristall
    pajas77 skrev 2015-12-19 16:44:42 följande:

ja om du nu inte är den förbannade lutinusen som skjuter upp den . nervös som fan

Jo men visst. Men 7 dagar det tycker jag låter länge även om det är lutinus som skjuter upp den!
  • pajas77
    Iskristall skrev 2015-12-19 16:54:31 följande:
    Jo men visst. Men 7 dagar det tycker jag låter länge även om det är lutinus som skjuter upp den!
    jo förvisso, bara att fortsätta be , har lite molvärk till och från i magen och lite ont i sidorna på brösten, slutade med lutinus idag
  • Aliiice

Molvärk och att mensen är 7 dagar sen bådar gott ;)

Jag har väldigt ont i magen idag på vänster sida inget molande bara konstig värk :/

Iskristall när är din TD? :)

• Iskristall
    Aliiice skrev 2015-12-19 17:52:26 följande:

Molvärk och att mensen är 7 dagar sen bådar gott ;)

Jag har väldigt ont i magen idag på vänster sida inget molande bara konstig värk :/

Iskristall när är din TD? :)

TD 25/12. När hade du din?

Men jag tänker testa på julafton om inte mensen dykt upp. Ev tjuvtesta tidigare, men har inte bestämt oss än.
  • Aliiice

Okej

Iskristall skrev 2015-12-19 17:56:31 följande:

Men jag tänker testa på julafton om inte mensen dykt upp. Ev tjuvtesta tidigare, men har inte bestämt oss än.

Iskristall skrev 2015-12-19 17:56:31 följande:

Ett par dagar till då försök hålla ut till 24:e om du inte fått mens innan. Det är jobbigt att ta för tidigt och få ett negativt svar och tänka på det tills ens riktiga TD :) denna väntan är jobbig nog :(

Min är imorgon men har fått en pytte pytte liten blödning så nu känns det som att denna resa är slut :( komiskt om mensen kommer riktigt just på TD
  • Iskristall
    Aliiice skrev 2015-12-19 18:58:22 följande:

Okej

Ett par dagar till då försök hålla ut till 24:e om du inte fått mens innan. Det är jobbigt att ta för tidigt och få ett negativt svar och tänka på det tills ens riktiga TD :) denna väntan är jobbig nog :(

Min är imorgon men har fått en pytte pytte liten blödning så nu känns det som att denna resa är slut :( komiskt om mensen kommer riktigt just på TD

Nej, håll dig borta blödning! Det vill vi inte ha, håller tummarna för dig! Det behöver ju inte vara kört fast man får liten blödning.
  • Aliiice

Det blev negativt idag :( fanns inte ens en antydan till ett ljusrosa streck. Slutar med lutinus idag så mensen borde dyka upp snart

• Iskristall
    Aliiice skrev 2015-12-20 07:16:39 följande:

Det blev negativt idag :( fanns inte ens en antydan till ett ljusrosa streck. Slutar med lutinus idag så mensen borde dyka upp snart

Nä, vad trist! Vet inte vad jag ska säga Kram!

Jag känner på mig att jag kommer gå samma öde tillmötes.
Svar på tråden En tråd för oss ruvare