• Blomster84

En tråd för oss ruvare

Tänkte att det kunde vara trevligt med en tråd för oss ruvare där vi kan diskutera hur vi mår, känner osv under denna evighetslånga väntan i hopp om ett plus. Själv är jag på ruvardag 1 med en blastocyst efter ett ostimulerat FET.

Hoppas vi hörs :)

Kram

• Svar på tråden En tråd för oss ruvare
  • hope88
    pajas77 skrev 2015-12-21 08:06:01 följande:

hej alla tjejer ! idag var min testdag , doppade först klinikens test i urinen och jag såg ganska snabbt två streck , doppade då billiga testers och samma där och till sist doppade jag clear blus digitala med veckoindikator som visade gravid 2-3 veckor. 3 test och alla positiva , nu tror jag på att det är sant . jag är så sjukt glad , kan knappt fatta det . lycka till alla :)

Stort stort grattis vad härligt =)
  • hope88

RD10 idag och har bruna flytningar.. är nog mensen som är på väg. Känns kört för denna gång :(

• regnbagsbarn
    pajas77 skrev 2015-12-21 08:06:01 följande:

hej alla tjejer ! idag var min testdag , doppade först klinikens test i urinen och jag såg ganska snabbt två streck , doppade då billiga testers och samma där och till sist doppade jag clear blus digitala med veckoindikator som visade gravid 2-3 veckor. 3 test och alla positiva , nu tror jag på att det är sant . jag är så sjukt glad , kan knappt fatta det . lycka till alla :)

Vad roligt! Grattis!
  • pajas77
    hope88 skrev 2015-12-21 15:45:05 följande:

RD10 idag och har bruna flytningar.. är nog mensen som är på väg. Känns kört för denna gång :(

nej va tråkigt :( hoppas det inte är det
  • pajas77
    regnbagsbarn skrev 2015-12-21 17:27:27 följande:
    Vad roligt! Grattis!
    ja helt otroligt , på första försöket ochså , vi betalade bara för ett försök :)
  • hope88
    pajas77 skrev 2015-12-21 18:59:27 följande:

nej va tråkigt :( hoppas det inte är det

Hoppas inte jag heller :( får se vart det slutar
  • pajas77
    hope88 skrev 2015-12-21 19:12:06 följande:
    Hoppas inte jag heller :( får se vart det slutar
    är det första ivf försöket ni gör
  • hope88
    pajas77 skrev 2015-12-21 19:57:38 följande:

är det första ivf försöket ni gör

Japp första försöket är det här. Ni då?