• TwinkyIVF

IVFare i Stockholm?

Några fler från Stockholm som gör IVF? vi har precis fått puss efter ruvningen!

Vore kul att följa varandra!

• Svar på tråden IVFare i Stockholm?
  • Sjöblomman

Tack! Nej, smärtan är mycket värre. Men hon kollade och såg ingen antydan till överstimulering så jag hoppas att de bara är ömma.

De 5 som är kvar odlas vidare till på onsdag och sedan får vi se hur det går då.

• minipeach

Ligger nu och vilar efter äggplocket, fick ut 5 stycken. Inte något toppresultat direkt, hoppas att ett blir av bra kvalitet i alla fall :(

• Sjöblomman
    minipeach skrev 2016-04-05 09:43:10 följande:

Ligger nu och vilar efter äggplocket, fick ut 5 stycken. Inte något toppresultat direkt, hoppas att ett blir av bra kvalitet i alla fall :(

Tänk på att det räcker med ett guldägg!

Hur mår du?
  • Susodus
    minipeach skrev 2016-04-05 09:43:10 följande:

5 är inte alls dåligt, en gång fick jag bara tre och gissa vad, en blev min son. För många vill de inte ha, en gång fick jag 21, blev inget till frysen.
  • minipeach

Tack för pepp! Har sovit typ hela dagen, trött av medicinerna tror jag. Tyckte inte själva äggplocket gjorde så ont, trodde det skulle vara värre faktiskt, skönt! Hoppas något utvecklas fint så det blir återinförande på torsdag :)

• Susodus

Köpte gravidjeans idag, tänkte vänta till Nipt-resultatet, men gjorde det ändå. Fy fasen vad skönt det är för magen!

• Hoppsan2016
    Susodus skrev 2016-04-06 15:51:48 följande:

Köpte gravidjeans idag, tänkte vänta till Nipt-resultatet, men gjorde det ändå. Fy fasen vad skönt det är för magen!

Visst är det skönt med mammabyxor =)  När gjorde du testet? Jag fick resultat efter 10 dagar
  • Susodus
    Hoppsan2016 skrev 2016-04-06 17:23:26 följande:
    Visst är det skönt med mammabyxor =)  När gjorde du testet? Jag fick resultat efter 10 dagar
    Jag gjorde i onsdags så det har gått 7 dagar på BB Stockholm Family (Moodgallerian) var gjorde du? Har hört att om det är dåligt så får man svar inom en vecka så det är skönt att det gått en vecka redan (om det nu är då).
  • Hoppsan2016
    Susodus skrev 2016-04-06 20:29:02 följande:
    Jag gjorde i onsdags så det har gått 7 dagar på BB Stockholm Family (Moodgallerian) var gjorde du? Har hört att om det är dåligt så får man svar inom en vecka så det är skönt att det gått en vecka redan (om det nu är då).
    Gjorde där med =)
  • Susodus
    Hoppsan2016 skrev 2016-04-06 20:33:30 följande:

Gjorde där med =)

Okej, så kanske fredag då... Har ul på måndag, ett extra, ska väl göra något liknande nupp för att säkra upp det. Känns så overkligt att vara gravid den här perioden när man väntar och inte känner rörelser ännu. Vill se att hjärtat slår och att allt ser bra ut. Längtar efter att få ett bra besked, då ska jag berätta för barnen. Vågar inte ännu. Båda barnen pratar om att jag hade en bebis i magen som dog. Igår sade sonen, han är tre år och pratar väldigt bra, mycket tankar, om han var död, om jag skukle bli ledsen då och sedan frågade han " när jag är död, fångar någon mig då." Vilka tankar. Fast fina. Jag tror att de förstår att jag ör gravid, eller åtminstone kommer de inte bli så förvånade. Det måste gå bra den här gången!
Svar på tråden IVFare i Stockholm?