• TwinkyIVF

IVFare i Stockholm?

Några fler från Stockholm som gör IVF? vi har precis fått puss efter ruvningen!

Vore kul att följa varandra!

• Svar på tråden IVFare i Stockholm?
  • Sjöblomman
    barn2011 skrev 2016-04-01 11:05:48 följande:
    Bra jobbat! 10 är ju jättebra! Hoppas det går vägen den här gången!
    Tack!
  • Sjöblomman
    Utflykt i verkligheten skrev 2016-04-01 12:06:40 följande:

Får man smyga sig in här? Är inne på ruvdag 2 och känner att jag håller på att bli knäpp!

Välkommen!
  • Susodus
    Sjöblomman skrev 2016-04-01 10:20:09 följande:

Så, då var ägguttaget avklarat. 10 st fick de ut. Det gick bra förutom att ena äggstocken ville gömma sig så barnmorskan fick trycka allt hon hade på magen, medan läkaren punkterade. Aj aj kan jag säga, men de är verkligen duktiga och jag fick extra smärtstillande.

Nu hemma i sängen, fullproppad med citodon och Voltaren.

10 är ju perfekt resultat, de vill inte ha för många heller. Insättning på lördag då?
  • Sjöblomman
    Susodus skrev 2016-04-01 13:54:23 följande:
    10 är ju perfekt resultat, de vill inte ha för många heller. Insättning på lördag då?
    På måndag. De sätter inte in på söndag. Så vi får 3-dagars för första gången.
  • Iskristall
    Sjöblomman skrev 2016-04-01 10:20:09 följande:

Så, då var ägguttaget avklarat. 10 st fick de ut. Det gick bra förutom att ena äggstocken ville gömma sig så barnmorskan fick trycka allt hon hade på magen, medan läkaren punkterade. Aj aj kan jag säga, men de är verkligen duktiga och jag fick extra smärtstillande.

Nu hemma i sängen, fullproppad med citodon och Voltaren.

Härligt Sjöblomman! Bra resultat! Nu hålls tummarna stenhårt för dig, denna gång SKA vara er gång! Ta det lugnt i helgen!
Svar på tråden IVFare i Stockholm?