IVFare i Stockholm?
Några fler från Stockholm som gör IVF? vi har precis fått puss efter ruvningen!
Vore kul att följa varandra!
Några fler från Stockholm som gör IVF? vi har precis fått puss efter ruvningen!
Vore kul att följa varandra!
Det var inte bm utan en läkare vilket nästan känns ännu värre. Hon kallade mig inte fet rent ut men babblade bara om vikten och att jag måste gå ner för att få se mina barn växa upp (ja hon sa så!). Jag riskerar diabetes men mina värden är inte så dåliga som hon ville påskina. Allt var mycket märkligt. Ska träffa min bm på fredag och försöka reda ut allt. Min mamma har diabetes och jag kollade mina värden i påsk och de var helt normala trots godis och annat.
... Tog förresten en postafen och två alvedon efter att ha känt mig helt utslagen med huvudvärk och kräkningar, är som en helt ny människa! Tack Sälma Riit för att du sade till om att ta medicin och må bra, nu fungerar man som en människa igen.
Kalla mig galen! Jag var i Täby C och skulle fixa lite saker, gick förbi min favoritaffär Wilma Winter och de hade rea på massa fina saker. Bland annat en åkpåse från Elodie Details som jag så länge velat ha. Höll på att bryta ihop, det fanns bara en kvar och jag började nästan gråta i butiken. Gick ut och messade min man, han förstod snabbt och skrev tillbaka: köp påsen!
Alltså jag var så lycklig när jag tog påsen till kassan och gick från butiken. Men ett problem, jag är ju inte ens gravid och vet aldrig om jag kommer bli det igen.
Hur som helst, det var nära ett sammanbrott och i värsta fall får vi väl sälja den eller ge bort.
Kalla mig galen! Jag var i Täby C och skulle fixa lite saker, gick förbi min favoritaffär Wilma Winter och de hade rea på massa fina saker. Bland annat en åkpåse från Elodie Details som jag så länge velat ha. Höll på att bryta ihop, det fanns bara en kvar och jag började nästan gråta i butiken. Gick ut och messade min man, han förstod snabbt och skrev tillbaka: köp påsen!
Alltså jag var så lycklig när jag tog påsen till kassan och gick från butiken. Men ett problem, jag är ju inte ens gravid och vet aldrig om jag kommer bli det igen.
Hur som helst, det var nära ett sammanbrott och i värsta fall får vi väl sälja den eller ge bort.