IVFare i Stockholm?
Några fler från Stockholm som gör IVF? vi har precis fått puss efter ruvningen!
Vore kul att följa varandra!
Några fler från Stockholm som gör IVF? vi har precis fått puss efter ruvningen!
Vore kul att följa varandra!
Grattis till dottern barn2011 <3
Spännande för er som inväntar förlossning inom kort =) Måste vara så skönt att vara på sluttampen!
Idag är jag i vecka 7, 6+3! Veckorna går långsamt men framåt :) Igår var vi på ivf kliniken då jag fått UVI så skulle få behandling för det. Då ville läkaren också passa på att kolla överstimuleringen. Äggstockarna är fortfarande stora 10 cm resp 8 cm men har inte lika ont längre. Det bästa av allt var dock att han kunde mäta ett 5mm embryo och jag fick höra hjärtslagen! Det var magiskt <3 Vi ska tillbaka den 13 okt på ett till vul som redan är inbokat sedan jag plusade (hoppas allt ser bra ut då v 8+1) och efter det tar mvc över.
Lycka till alla :) Kram
Inatt föddes vår lilla fina son, alldeles frisk och stark. Vi är så lyckliga!
Ja det gick bra, men lite dramatiskt, hade planerat snitt på måndagen, men proppen började gå i fredags och sedan fortsatte det på lördagen, tyckte att det läckte vatten, så vi åkte in på kontroll och blev som tur var inlagda. Var lite så där, ska man verkligen åka in, kanske bara nojjar... Vi kom väl in vid 15 tiden och sedan blev det mer och mer värkar. På operationsbordet var det supertätt och väldigt ont. De ville verkligen vänta till dagtid att snitta men jag hade en jättebra bm som fajtades för mig och det var nog tur för det gick undan sedan. Dock var detta snitt mycket annorlunda från lillebrors. Hans snitt var en räkmacka men den här gången gjorde det ont, bedövningen tog inte tillräckligt högt upp så de sövde ner mig efter att sonen var ute och det var tur. De trodde först att jag blött 2,5 liter men det stämmer nog inte för jag har bra värden. Är faktiskt redan på benen!
Du har väl bara två veckor kvar nu? Min kom ju en vecka tidigare (23 okt var ursprungsdatumet)
Hur har det gått? Bebis än?