BIM november 2015
Ny månad & nya tag! Här kan vi ha en ny tråd för oss med BIM i november. Önskar alla lycka till!
Ny månad & nya tag! Här kan vi ha en ny tråd för oss med BIM i november. Önskar alla lycka till!
Oj alla frågetecken var en apa-emoji som höll för ögonen haha
Hej!
Hoppar gärna in här med.
Hoppas på en trea i skaran, men det går trögt.
Fick missfall vid nyår och sedan dess händer inget.
Bim 12 nov och jag hoppas så himla himla mycket att denna gång ska de bara gå.
Hej!
Hoppar gärna in här med.
Hoppas på en trea i skaran, men det går trögt.
Fick missfall vid nyår och sedan dess händer inget.
Bim 12 nov och jag hoppas så himla himla mycket att denna gång ska de bara gå.
Aha okej! Så när de ta progrdteronet så kan det visa både om man har ägglossning eller inte? Vad bra!
Okej, jag hoppas att det inte gör för ont.. :/. Jo det är man ju van vid iallafall, hehe :P
Önskar er all lycka till! :).
Nej det är första barnet :). Sen förra våren, men då mina cykler var på 65 och nu 85 dagars mellanrum så ville jag kolla nu så allt står rätt till :). Kan ju vara strul med ägglossningen..
Har du barn sen innan? Har ni försökt länge?
Jag hoppar in här, fick mens idag på BIM+1.. Nu tar vi nya tag!
ÄL enligt kalendern är 1/11 och BIM 15/1!
Blir försök nr 7 med 3e barnet
Hej!
Detta blir vårt andra försök.
ÄL om några dagar, tror jag... Min mens var jättekonstig denna gång. Först var det sen, tog ett test som var negativt. Sen kom den men var superlite. Efter några dagar tig jag ett nytt test, negativt. En vecka efter den skulle kommit kom den äntligen igång. Men nu en vecka senare är det fortfarande lite på pappret.
Jaja, hoppas det funkar denna månad. Är sjuk men får väl köra på ändå. BIM 4november.
Gött frustrerad!
Ingen äl idag heller tredje dagen med blinkande gubbe på ältest. Har nog lyckats mysa mig till en svampinfektion också. F-n!
Dock är jag gött svullen och tjejmagen känns udda!?
Beräknad ÄL om 2 dagar men inte den minsta antydan till stegring på ÄL test. Har en cykel på 36 dagar så vill verkligen inte missa ÄL :( har en känsla om att det kommer ta lång tid att bli gravid denna gången. Bara att hålla tummarna för stegring i eftermiddag. Ni som kör ÄL test, hur många dagar innan beräknad ÄL börjar stegringen?