BIM november 2015
Ny månad & nya tag! Här kan vi ha en ny tråd för oss med BIM i november. Önskar alla lycka till!
Ny månad & nya tag! Här kan vi ha en ny tråd för oss med BIM i november. Önskar alla lycka till!
Blrja
Beräknad ÄL om 2 dagar men inte den minsta antydan till stegring på ÄL test. Har en cykel på 36 dagar så vill verkligen inte missa ÄL :( har en känsla om att det kommer ta lång tid att bli gravid denna gången. Bara att hålla tummarna för stegring i eftermiddag. Ni som kör ÄL test, hur många dagar innan beräknad ÄL börjar stegringen?
Beräknad ÄL om 2 dagar men inte den minsta antydan till stegring på ÄL test. Har en cykel på 36 dagar så vill verkligen inte missa ÄL :( har en känsla om att det kommer ta lång tid att bli gravid denna gången. Bara att hålla tummarna för stegring i eftermiddag. Ni som kör ÄL test, hur många dagar innan beräknad ÄL börjar stegringen?
Hoppar in här,mensen kom idag på bim.
Så nu blir Äl 7/11 och Bim 20/11, det blir försök nr 5 och första barnet.
Ja jag hoppas verkligen att allt är bra, men man blir ju nervös när det närmar sig..
Hoppas att det är tredje gången gillt för er! :) hur gamla är ni? :)
Wihoo! Igår började det komma lite äl - flytningar och idag har det ökat på lite. Så jag tippar på glad gubbe på clearblue på onsdag kväll och insemination på torsdag. :D Nu jävlar! :D
Det går säkert bra! :) Det värsta som kan hända är att man behöver hjälp, men då är det ju skönt att veta det så fort som möjligt.
Jag är 28 och min sambo 34. Hur gamla är ni?
Hoppar in här då mensen kom idag, en dag för tidigt.
Ny BIM är 14/11
Nej det är första månaden som vi testar med det :) har testat varje dag,samma tid sen i onsdags. Hoppas jag går en stegring ikväll. Har börjat få lite molvärk i ryggen som jag brukar få vid ÄL :)
Molvärk och enligt Natural cycles så ska jag ha ägglossning redan imorrn men testerna visar negativt. Bör man lita på tempen eller tester är ju frågan. :/