BIM november 2015
Ny månad & nya tag! Här kan vi ha en ny tråd för oss med BIM i november. Önskar alla lycka till!
Ny månad & nya tag! Här kan vi ha en ny tråd för oss med BIM i november. Önskar alla lycka till!
Kan man få metallsmak/blodsmak i munnen om man är gravid ? sitter på jobbet och tycker jag har metall ish smak i munnen trots att jag nyss ätit choklad?
Ja, desvärre har jag fått en lättare urinvägsinfektion som jag känner av när jag kliver upp på morgonen så känns som att det kan vara det som gör att jag måste kliva upp på natten. dock så har jag ju inge besvär/känningar av den under dagen eller natten utan bara lite när jag vaknat till riktigt. Och dricker inge mer vatten än normalt, visst att jag får i mig mycket vatten men tränar ju nästan 1-2 timmar per dag och där försvinner mycket.
Min gymkompis sa idag " du brukar ju aldrig kissa under gympass, nu har det hänt 2 gånger på 1,5 timmar" haha
Åh hoppas det är en nidblödning, förstår att du blir orolig :( <3
Ja, desvärre har jag fått en lättare urinvägsinfektion som jag känner av när jag kliver upp på morgonen så känns som att det kan vara det som gör att jag måste kliva upp på natten. dock så har jag ju inge besvär/känningar av den under dagen eller natten utan bara lite när jag vaknat till riktigt. Och dricker inge mer vatten än normalt, visst att jag får i mig mycket vatten men tränar ju nästan 1-2 timmar per dag och där försvinner mycket.
Min gymkompis sa idag " du brukar ju aldrig kissa under gympass, nu har det hänt 2 gånger på 1,5 timmar" haha
Åh hoppas det är en nidblödning, förstår att du blir orolig :( <3
Fick mens idag så hoppar gärna in här! Blir andra försöket efter missfall men 17e försöket sen vi började köra oskyddat.
Vill någon lägga in mig i listan?:)
Fian88, andra barnet, andra försöket efter mf.
Fick mens idag så hoppar gärna in här! Blir andra försöket efter missfall men 17e försöket sen vi började köra oskyddat.
Vill någon lägga in mig i listan?:)
Fian88, andra barnet, andra försöket efter mf.
Ja då var det kört för mig' tempen droppade idag så bara invänta menshelvetet!
Så jäkla ledsen nu och livrädd att vi aldrig kommer lyckas....
Hatar kroppen som luras som den gör! Hur fan kan man må så illa som jag gjorde igår och ändå inte vara gravid!
Blir tyngre för varje gång man ska börja om igen! Men på nåt sätt orkar man väl!
Hej på er:) förlåt för mig negativa meddelande!
Hoppar gärna in här! Detta blir vårt femte försök på vår tredje.
Bim 27 november!
Ja då var det kört för mig' tempen droppade idag så bara invänta menshelvetet!
Så jäkla ledsen nu och livrädd att vi aldrig kommer lyckas....
Hatar kroppen som luras som den gör! Hur fan kan man må så illa som jag gjorde igår och ändå inte vara gravid!
Blir tyngre för varje gång man ska börja om igen! Men på nåt sätt orkar man väl!
Hej på er:) förlåt för mig negativa meddelande!
Hoppar gärna in här! Detta blir vårt femte försök på vår tredje.
Bim 27 november!