BIM-DECEMBER
Vi som hoppas på den bästa julklappen som finns - ett i december!Häng på och peppa varandra, analysera och diskutera så håller vi tummarna för många fina plus i december och en massa augustibebisar!!
Det är svårt att hålla sig från att testa grav test vid oregelbunden mens!! När har jag ÄL lixom? När ska mensen komma denna månaden? Hade den 25 nov och min cykel blev i genomsnitt 36!! dagar! Eftersom den var så sen sist. Enligt min app.
Så jobbigt :( å inte veta
Kände lite stickningar osv i fredags så vi får se. Vi ligger som aldrig förr i alla fall, fast sambon nästan halv sover haha. Nackdelen är att vi inte vet en specifik vecka eller så utan det blir varje/varanann dag till nyår..alltså hur orkar man månad ut å månad in vid oregelbunden mens? Tips å tricks?
Bim -5.. ömma , lite svullna bröst. Konstant hungerkänsla men osugen på allt utom skräpmat typ.. stickningar under dagen åt vänster i "tjejmagen".. obehagskänsla i ljumskarna i två dagar.... inga symtom jag känner igen sen förut, förutom ömma bröst....
Gårdagens kvällstest ser nu negativt ut. Tog ett negativt idag också. Dock kväll. Varför gör jag så? Bim-4. Nu får jag lägga av!
Hoppar in här, det blir vårat 8e försök och vi har nu försökt i 6 månader.
Jag har 2 barn sedan innan, en blev till på ppiller och den andra blev till på första försöket.
Gjort abort 2ggr, de blev till på 2 olika ppiller-sorter...
Så jag är med andra ord extremt nojig och sur för att inget händer nu!
Blev dock gravid i juli (försök nr 2) men fick MF i v.5.
Tog ur en pstav i maj, vet inte om det är den som spökar i kroppen, men får i alla fall äl.
Förresten, hade ÄL 1/12 och på den 7/12 fick jag ordentlig "mensvärk"-ont i livmodern, någon som vet vad det kan bero på?
BIM 15/12
Är på äl + 11/12 (använde ej äl-test) och kunde inte hålla mig. Jag håller tummarna och hoppas på ett fint sträck på bim på fredag
Bim +3 idag... Negativt test igen tror jag får tacka för mig.
[quote=76097148][quote-nick]happylife skrev 2015-12-09 07:38:03 följande:[/quote-nick]
BIM idag tror jag, använde ej ältest då vi var på bröllopsresa en månad.
Ser det ut som det blivit en smekmånadsbebis??? =) =)[/
Ja det har det ju!! Grattis :)