BIM-DECEMBER
Vi som hoppas på den bästa julklappen som finns - ett i december!![Plus Plus](http://www.familjeliv.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-plus.gif)
Häng på och peppa varandra, analysera och diskutera så håller vi tummarna för många fina plus i december och en massa augustibebisar!!
![Baby Baby](http://www.familjeliv.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-baby.gif)
[quote=76097143][quote-nick]anynumos skrev 2015-12-09 07:36:27 följande:[/quote-nick]
Dagens test[/
Jag ser ett blått svagt streck! Vilken dag är du på? Grattis!!
Det är svårt att hålla sig från att testa grav test vid oregelbunden mens!! När har jag ÄL lixom? När ska mensen komma denna månaden? Hade den 25 nov och min cykel blev i genomsnitt 36!! dagar! Eftersom den var så sen sist. Enligt min app.
Så jobbigt :( å inte veta
Kände lite stickningar osv i fredags så vi får se. Vi ligger som aldrig förr i alla fall, fast sambon nästan halv sover haha. Nackdelen är att vi inte vet en specifik vecka eller så utan det blir varje/varanann dag till nyår..alltså hur orkar man månad ut å månad in vid oregelbunden mens? Tips å tricks?
Förresten, hade ÄL 1/12 och på den 7/12 fick jag ordentlig "mensvärk"-ont i livmodern, någon som vet vad det kan bero på?
BIM 15/12
Stort grattis till alla plus! <3
[quote=76097148][quote-nick]happylife skrev 2015-12-09 07:38:03 följande:[/quote-nick]
BIM idag tror jag, använde ej ältest då vi var på bröllopsresa en månad.
Ser det ut som det blivit en smekmånadsbebis??? =) =)[/
Ja det har det ju!! Grattis :)
[quote=76097143][quote-nick]anynumos skrev 2015-12-09 07:36:27 följande:[/quote-nick]
Dagens test[/
Jag ser ett blått svagt streck! Vilken dag är du på? Grattis!!
Testa idag igen med samma stickor oxh morgonkiss. Negativt. :(
Sambon sa att vi inte ska köpa mer test förens jag är sen. Han visste inte att jag hade test kvar. Nu vill jag bara ligga i sängen och gråta.
GRAVID!!! Plussade idag på BIM-dagen!!