BIM-DECEMBER
Vi som hoppas på den bästa julklappen som finns - ett i december!Häng på och peppa varandra, analysera och diskutera så håller vi tummarna för många fina plus i december och en massa augustibebisar!!
Men nej ge inte upp nu! Du har ju inte BIM förens 27e va? Kan ju bara varit för tidigt för att testa. Kram
Tusen tack ni som grattat! Jag har ett utomkveds i bagaget... Så jag är livrädd att det sitter fel. Men jag ska försöka att tänka bort det.. Och njuta av en nykter, lugn och gravid jul och nyår!!
Stort lycka till till er som ännu inte plussat... Och till er som förhoppningsvis plussar i januari <3
Tjejer! Nu behöver jag erat råd!! Var på toaletten nu imorse o när jag torkade med så såg jag en lite tjockare rosa grumlig lotionflytning på pappret!! jag är ju bara på ÄL + 10 .. Är mensen på gång redan?! Fy så ledsen jag blev ! Brösten gör fortfarande jätteont o molvärken är starkare att det aldrig ska bli våran tur ..
Kommer det inte mer låter det som en klockren nidis i mina öron! Håller tummarna för dig!
Inget plus för mig. Klockrent minus faktiskt. Då får jag ställa in mig på att det är pms jag har och att det inte blir nån bebis. Nya tag i januari.
Grattis alla som plussat.
Verkar vara lite av en turdag idag gällande plussande.
Grattis OliviaO och Aleeeexa! :D
Ohh kunde inte hålla mig trots att jag är endast dag äl + 8 men det var en liiiiiten streck...men det kan lika gärna vara skugga!
Imorn blir det nytt test !
Jag menar äl+9