• pannkakan87

BIM-DECEMBER

Vi som hoppas på den bästa julklappen som finns - ett i december!Plus

Häng på och peppa varandra, analysera och diskutera så håller vi tummarna för många fina plus i december och en massa augustibebisar!! Baby
  • Svar på tråden BIM-DECEMBER
  • Rackamaja
    Symetrical skrev 2015-12-23 10:40:26 följande:

Mitt syntes svagt efter nån minut, men sen blev det starkare och starkare. Såg du något streck efter att tiden gått ut, eller?

Nej, tyvärr inte. Är mest nyfiken bara! :)

Hur känns det för dig nu när det gått ett litet tag sedan du fick ditt plus? Har du några symptom?
  • NollÅtta
    Symetrical skrev 2015-12-23 11:47:59 följande:
    Spännande! Vilken dag efter äl är du på?
    Är på ÄL+10
    När en politiker säger att vi sitter i samma båt så var på din vakt, för det betyder att det är du som skall ro
  • Symetrical
    Rackamaja skrev 2015-12-23 11:51:39 följande:

Nej, tyvärr inte. Är mest nyfiken bara! :)

Hur känns det för dig nu när det gått ett litet tag sedan du fick ditt plus? Har du några symptom?

Har galet mycket symptom faktiskt. Nästan så jag undrar vart detta skall sluta! Är i princip konstant mer eller mindre illamående och yrslig. Måste äta minst varannan timme för att inte få blodsockerfall, samtidigt får jag knappt i mig nån mat så får bli små portioner. Har lite sura uppstötningar då och då och kan få som hjärtklappning ibland. Varit brutalt trött i snart en vecka nu, samt att brösten ilar och är ömma. Så. Det var nog allt.
  • Symetrical
    Testartest skrev 2015-12-23 13:50:13 följande:

Bim i måndags... ingen tant röd än...

Har du tagit något test än då?
  • misslina
    ensamärstark skrev 2015-12-23 09:57:31 följande:
    Åh tror du? Jag tänkte på det med nu i efterhand. Har satt på en binda för att se om det kommer mer. Men hittills inget mer..

Men då är det nog inte så stor chans att plussa imorgon dock. Läste att de flesta inte plussar förens minst tre dagar efter nidis . Usch vad rädd jag är nu
    Åhhhh så spännande!
  • ensamärstark
    misslina skrev 2015-12-23 15:48:14 följande:

Åhhhh så spännande!

Ja nu blev ju jag med spänd. Hade tappat hoppet o trodde det var mensen som kom men det har inte kommit något mer rosa utan nu är det "som vanligt" men att få plus denna månad känns för bra för att vara sant så ställer ändå in mig på mens
  • pärlsnäcka
    Aleeexa skrev 2015-12-23 09:27:27 följande:

Tusen tack ni som grattat! Jag har ett utomkveds i bagaget... Så jag är livrädd att det sitter fel. Men jag ska försöka att tänka bort det.. Och njuta av en nykter, lugn och gravid jul och nyår!!

Stort lycka till till er som ännu inte plussat... Och till er som förhoppningsvis plussar i januari <3

Grattis!! Jag op bort hö äggledare i oktober.. första försöket nu :) äl +8 tror jag.. gör ett tidigt ultraljud! Kram