• pannkakan87

BIM-DECEMBER

Vi som hoppas på den bästa julklappen som finns - ett i december!Plus

Häng på och peppa varandra, analysera och diskutera så håller vi tummarna för många fina plus i december och en massa augustibebisar!! Baby
  • Svar på tråden BIM-DECEMBER
  • hoppasbli4

Dag 63 idag. Tog nytt test idag som var negativt så har uppenbarligen inte haft nån äl. Har verkligen varit skengravid senaste veckan, hoppas det släpper nu efter mitt negativa test.

• Längtan efter nr 4

Godmorgon tjejer.

Har bim på lördag och har testat varje dag sen i måndags och då har de varit tok blankt men idag så dyker de upp ett väldigt svagt streck. Jättesvårt att få bild på de pga plastglaset som sitter. För de missvisar de ja ser i verkligheten på bilden. Så ändrade färgen för att ni skulle se lite av de ja ser.

Så va tror ni?

• OliviaO
    knutan83 skrev 2015-12-24 06:36:13 följande:

Fick ett plus idag! Shit, känns helt overkligt!

Grattis!! :D
  • sodapopinski
    Längtan efter nr 4 skrev 2015-12-24 04:27:13 följande:

Godmorgon tjejer.

Har bim på lördag och har testat varje dag sen i måndags och då har de varit tok blankt men idag så dyker de upp ett väldigt svagt streck. Jättesvårt att få bild på de pga plastglaset som sitter. För de missvisar de ja ser i verkligheten på bilden. Så ändrade färgen för att ni skulle se lite av de ja ser.

Så va tror ni?

Jag ser ett streck! :)

Testade också idag på bim-4 och fick också ett svaaagt streck. Törs inte hoppas riktigt än :) förra månaden fick jag ett spökstreck som såg nästan likadant ut men det kom efter kanske 10 min. Det här kom inom tiden! Men eftersom jag blev så besviken då när det inte var något ska jag testa igen om ett par dagar innan jag räknar med något. Men håller tummarna hårt!
  • Symetrical
    knutan83 skrev 2015-12-24 06:36:13 följande:

Fick ett plus idag! Shit, känns helt overkligt!

Åh, stort grattis och god jul!
  • Symetrical
    Längtan efter nr 4 skrev 2015-12-24 04:27:13 följande:

Godmorgon tjejer.

Så va tror ni?

sodapopinski skrev 2015-12-24 06:46:29 följande:

Jag ser ett streck! :)

Testade också idag på bim-4 och fick också ett svaaagt streck. Törs inte hoppas riktigt än :) förra månaden fick jag ett spökstreck som såg nästan likadant ut men det kom efter kanske 10 min. Det här kom inom tiden! Men eftersom jag blev så besviken då när det inte var något ska jag testa igen om ett par dagar innan jag räknar med något. Men håller tummarna hårt!

Ett försiktigt grattis till er båda två!
  • väntan2b

Test gjort på morgonurin och dagen för beräknad mens!

BLIR SÅÅÅ ORÄKER?!!? Varför är det inget tydligt/solklart pluss?

Vågar ju inte tro på detta .