• pannkakan87

BIM-DECEMBER

Vi som hoppas på den bästa julklappen som finns - ett i december!Plus

Häng på och peppa varandra, analysera och diskutera så håller vi tummarna för många fina plus i december och en massa augustibebisar!! Baby
  • Svar på tråden BIM-DECEMBER
  • Jennska
    Symetrical skrev 2015-12-22 14:12:09 följande:

Svårt att säga om det betyder detsamma för alla, men för mig har det varit första tecknet de ggr jag blivit gravid. Håller tummarna för dig?

Åh! Ännu mera hopp! :) mensen har inte dykt upp än så nu väntar jag med spänning! Köpte test idag, och det svårt att hålla sig två dagar till! Hehe
  • vanjastina

Fattar inte, mensen är tre dagar sen men på testen syns inget? :/ Tog detta nu, tyckte man kunde ana något svagt först men nu tycker jag bara det ser ut som spök.

• Symetrical
    Jennska skrev 2015-12-22 14:19:04 följande:

Åh! Ännu mera hopp! :) mensen har inte dykt upp än så nu väntar jag med spänning! Köpte test idag, och det svårt att hålla sig två dagar till! Hehe

Skickligt om du lyckas med det!
  • Jennska
    Symetrical skrev 2015-12-22 15:42:15 följande:

Skickligt om du lyckas med det!

Haha ja inte är det lätt! Men hoppas ju på bästa julklappen och då får man ju hålla spänningen uppe tills dess ;) dessutom så ger jag mensen ett par extra dagar att duka upp, så man inte testar i onödan. Samt att ev hcg hinner öka lite till,så man förhoppningsvis inte testar neg bara för att det är för tidigt :p
  • Crazy catlady

En fråga. . Hur länge visar clearblue + ett positivt resultat.. Alltså inte digitala testet utan det andra..

• Symetrical
    Crazy catlady skrev 2015-12-22 15:47:48 följande:

En fråga. . Hur länge visar clearblue + ett positivt resultat.. Alltså inte digitala testet utan det andra..

I princip för alltid, skulle jag säga. Strecket kan dock ändra karaktär lite när testet torkat, men det försvinner inte.
  • Symetrical
    Jennska skrev 2015-12-22 15:45:13 följande:

Haha ja inte är det lätt! Men hoppas ju på bästa julklappen och då får man ju hålla spänningen uppe tills dess ;) dessutom så ger jag mensen ett par extra dagar att duka upp, så man inte testar i onödan. Samt att ev hcg hinner öka lite till,så man förhoppningsvis inte testar neg bara för att det är för tidigt :p

Helt rätt inställning!

Verkar vara många som skall testa på julaftons morgon. Kommer sitta bänkad här då.
  • Jennska
    Symetrical skrev 2015-12-22 15:56:56 följande:

Helt rätt inställning!

Verkar vara många som skall testa på julaftons morgon. Kommer sitta bänkad här då.

Haha! Spänningen är oliiiidlig! :) lovar att uppdatera här imorn ifall röda kärringen dyker upp iman jag hinner testa ,så har du en mindre att vänta på! ;)
  • Crazy catlady
    Symetrical skrev 2015-12-22 15:56:01 följande:

I princip för alltid, skulle jag säga. Strecket kan dock ändra karaktär lite när testet torkat, men det försvinner inte.

Tack :)