• pannkakan87

BIM-DECEMBER

Vi som hoppas på den bästa julklappen som finns - ett i december!Plus

Häng på och peppa varandra, analysera och diskutera så håller vi tummarna för många fina plus i december och en massa augustibebisar!! Baby
  • Svar på tråden BIM-DECEMBER
  • vanjastina

Min mens är 5 dagar sen. Brukar ligga på 27-29 dagar och idag är jag på dag 35. Har aldrig någonsin på 15 år upplevt detta förutom vid graviditet, testen är dock negativa och det är 18 dgr sedan senaste samlag (vet att det är 18 dagar pga att sambon varit bortrest). Så vad fasen kan detta va? Även om jag inte haft ägglossning så stöter väl kroppen ut slemhinnan och man får mens? Vill bara att mensen kommer igång så man får börja om.

• misslina
    Symetrical skrev 2015-12-23 07:22:30 följande:
    Åh, så spännande! Du måste uppdatera oss asap!

Verkar vara lite av en turdag idag gällande plussande.
    Jag är också såååå nyfiken :)

Grattis alla till era plus! Vilken härlig julkapp!
  • Beebii

Ankissen blev det något test eller sparar du?

Pannkakan hur går det för dig? Några symptom?

Själv ser det inte ut som någon temp stegring för mig... en vecka sedan blodstrimmorna och 4 dagar efter vad som kanske var äl enligt känslan av flytningar och tappen men hade inga äl tester så är mycket osäker på när/om äl inträffat. :-/

Snart är det jul iaf! Måste tänka på annat och inte försöka känns det som.... blir ju mer och mer fanatisk i kontrollerna! XD

• ensamärstark

Tjejer! Nu behöver jag erat råd!! Var på toaletten nu imorse o när jag torkade med så såg jag en lite tjockare rosa grumlig lotionflytning på pappret!! jag är ju bara på ÄL + 10 .. Är mensen på gång redan?! Fy så ledsen jag blev ! Brösten gör fortfarande jätteont o molvärken är starkare att det aldrig ska bli våran tur ..

• OliviaO
    eid skrev 2015-12-23 06:13:49 följande:
    Ja!!! Jag brukar verkligen inte se, men det är ju tydligt! Grattis Skrattande
    Tack!! :D
  • OliviaO
    Symetrical skrev 2015-12-23 07:03:09 följande:
    Klockrent! Stort grattis!
    Tack!!:)
  • OliviaO
    Längtan efter nr 4 skrev 2015-12-23 07:05:20 följande:
    Grattis
    Tack!:)
  • Ankissen

Inget plus för mig. Klockrent minus faktiskt. Då får jag ställa in mig på att det är pms jag har och att det inte blir nån bebis. Nya tag i januari.

Grattis alla som plussat.

• ensamärstark
    Ankissen skrev 2015-12-23 08:41:24 följande:

Inget plus för mig. Klockrent minus faktiskt. Då får jag ställa in mig på att det är pms jag har och att det inte blir nån bebis. Nya tag i januari.

Grattis alla som plussat.

Men nej ge inte upp nu! Du har ju inte BIM förens 27e va? Kan ju bara varit för tidigt för att testa. Kram
  • My102
    Symetrical skrev 2015-12-23 07:02:35 följande:

Låter onekligen som att det kan vara något där, bara för tidigt för att ge utslag på gravtest.

Nytt test idag på morgon urin, blankt. Lever som vanligt över julhelgen med hopp! :)