BIM-DECEMBER
Vi som hoppas på den bästa julklappen som finns - ett i december!Häng på och peppa varandra, analysera och diskutera så håller vi tummarna för många fina plus i december och en massa augustibebisar!!
Min mens är 5 dagar sen. Brukar ligga på 27-29 dagar och idag är jag på dag 35. Har aldrig någonsin på 15 år upplevt detta förutom vid graviditet, testen är dock negativa och det är 18 dgr sedan senaste samlag (vet att det är 18 dagar pga att sambon varit bortrest). Så vad fasen kan detta va? Även om jag inte haft ägglossning så stöter väl kroppen ut slemhinnan och man får mens? Vill bara att mensen kommer igång så man får börja om.
Ankissen blev det något test eller sparar du?
Pannkakan hur går det för dig? Några symptom?
Själv ser det inte ut som någon temp stegring för mig... en vecka sedan blodstrimmorna och 4 dagar efter vad som kanske var äl enligt känslan av flytningar och tappen men hade inga äl tester så är mycket osäker på när/om äl inträffat. :-/
Snart är det jul iaf! Måste tänka på annat och inte försöka känns det som.... blir ju mer och mer fanatisk i kontrollerna! XD
Tjejer! Nu behöver jag erat råd!! Var på toaletten nu imorse o när jag torkade med så såg jag en lite tjockare rosa grumlig lotionflytning på pappret!! jag är ju bara på ÄL + 10 .. Är mensen på gång redan?! Fy så ledsen jag blev ! Brösten gör fortfarande jätteont o molvärken är starkare att det aldrig ska bli våran tur ..
Inget plus för mig. Klockrent minus faktiskt. Då får jag ställa in mig på att det är pms jag har och att det inte blir nån bebis. Nya tag i januari.
Grattis alla som plussat.
Inget plus för mig. Klockrent minus faktiskt. Då får jag ställa in mig på att det är pms jag har och att det inte blir nån bebis. Nya tag i januari.
Grattis alla som plussat.
Låter onekligen som att det kan vara något där, bara för tidigt för att ge utslag på gravtest.