• pannkakan87

BIM-DECEMBER

Vi som hoppas på den bästa julklappen som finns - ett i december!Plus

Häng på och peppa varandra, analysera och diskutera så håller vi tummarna för många fina plus i december och en massa augustibebisar!! Baby
  • Svar på tråden BIM-DECEMBER
  • NollÅtta

Bim-5 idag. Ser ni?!

När en politiker säger att vi sitter i samma båt så var på din vakt, för det betyder att det är du som skall ro
  • NollÅtta

Nu kanske bilden kommer med
    När en politiker säger att vi sitter i samma båt så var på din vakt, för det betyder att det är du som skall ro
  • NollÅtta
  • Symetrical
    Rackamaja skrev 2015-12-23 10:06:32 följande:

Inte för mig. Testade precis med CB testa tidigt och fick toknegativt på BIM-1. Har även alla menssymptom (förutom ett rejält uppsving i tempen idag) men hänger kvar här till mensen faktiskt kommer. Vill önska alla lycka till och god jul!

En fråga till er som fått plus: Syntes det vertikala strecket på teststickan direkt, alltså samtidigt som det horisontella, eller dröjde det tills tiden "gått ut"?

Mitt syntes svagt efter nån minut, men sen blev det starkare och starkare. Såg du något streck efter att tiden gått ut, eller?
  • Vintern2015

[quote=76148180][quote-nick]NollÅtta skrev 2015-12-23 10:39:47 följande:[/quote-nick][/quote]

Grattis !!!

• Symetrical
    ensamärstark skrev 2015-12-23 09:57:31 följande:

Åh tror du? Jag tänkte på det med nu i efterhand. Har satt på en binda för att se om det kommer mer. Men hittills inget mer..

Men då är det nog inte så stor chans att plussa imorgon dock. Läste att de flesta inte plussar förens minst tre dagar efter nidis . Usch vad rädd jag är nu

Ofta är det dock så att själva blodet tar ett tag på sig att komma ut, så ibland har ägget fäst ytterligare någon dag tidigare och i dessa fall kan man plussa bra någon dag efter nidisen, ffa med extra känsliga test.
  • pannkakan87
    Beebii skrev 2015-12-23 07:53:56 följande:

Pannkakan hur går det för dig? Några symptom?

Nja, igår steg tempen ännu mer så det kändes lovande eftersom den beter sig ganska likt som vid förra grav, men jag tycker nog inte att jag känner något ändå. Om jag kände efter ordentligt igår kunde jag känna lite svag värk i tjejmagen, som om den jobbade. MEN så har jag haft de senaste månaderna också så jag räknar inte med något. Har lurat mig själv så många gånger nu att jag inte törs tro någonting längre!

Hur går det för dig?? :) Ingen stegring på tempen ännu? Använder du natural cycles?
  • Symetrical
    Vintern2015 skrev 2015-12-23 10:24:26 följande:

Ohh kunde inte hålla mig trots att jag är endast dag äl + 8 men det var en liiiiiten streck...men det kan lika gärna vara skugga!

Imorn blir det nytt test !

Bild!!!!
  • Symetrical

[quote=76148169][quote-nick]Vintern2015 skrev 2015-12-23 10:36:43 följande:[/quote-nick][/quote]

Nu såg jag bilden och ser absolut något svagt där. Du har inte någon närmre bild..?