BIM-DECEMBER
Vi som hoppas på den bästa julklappen som finns - ett i december!Häng på och peppa varandra, analysera och diskutera så håller vi tummarna för många fina plus i december och en massa augustibebisar!!
Bim-5 idag. Ser ni?!
Inte för mig. Testade precis med CB testa tidigt och fick toknegativt på BIM-1. Har även alla menssymptom (förutom ett rejält uppsving i tempen idag) men hänger kvar här till mensen faktiskt kommer. Vill önska alla lycka till och god jul!
En fråga till er som fått plus: Syntes det vertikala strecket på teststickan direkt, alltså samtidigt som det horisontella, eller dröjde det tills tiden "gått ut"?
[quote=76148180][quote-nick]NollÅtta skrev 2015-12-23 10:39:47 följande:[/quote-nick][/quote]
Grattis !!!
Åh tror du? Jag tänkte på det med nu i efterhand. Har satt på en binda för att se om det kommer mer. Men hittills inget mer..
Men då är det nog inte så stor chans att plussa imorgon dock. Läste att de flesta inte plussar förens minst tre dagar efter nidis . Usch vad rädd jag är nu
Pannkakan hur går det för dig? Några symptom?
Ohh kunde inte hålla mig trots att jag är endast dag äl + 8 men det var en liiiiiten streck...men det kan lika gärna vara skugga!
Imorn blir det nytt test !
[quote=76148169][quote-nick]Vintern2015 skrev 2015-12-23 10:36:43 följande:[/quote-nick][/quote]
Nu såg jag bilden och ser absolut något svagt där. Du har inte någon närmre bild..?