BIM-DECEMBER
Vi som hoppas på den bästa julklappen som finns - ett i december!Häng på och peppa varandra, analysera och diskutera så håller vi tummarna för många fina plus i december och en massa augustibebisar!!
Någon mer som brukar få finnar runt äl? Har märkt att när finnarna kommer efter mensen har jag snart äl flytningar. Skit jobbigt med finnar i ansiktet men kan ju hoppas nu denna månad att de är ett tecken på att jag snart har äl.
Hoppas på äl i helgen :)
Någon mer som brukar få finnar runt äl? Har märkt att när finnarna kommer efter mensen har jag snart äl flytningar. Skit jobbigt med finnar i ansiktet men kan ju hoppas nu denna månad att de är ett tecken på att jag snart har äl.
Hoppas på äl i helgen :)
Hehe ja de lär bli mycket finnar här då i alla fall men då är man ju gravid och överlycklig i alla fall :)
Någon mer här som har väldigt lite flytningar? Jag borde ha äl till helgen, men känner mig nästan helt torr...
Hjälp jag har inte fått flytningar men har ont som bara den i bröstvårtorna och bröstet och
Hur e läget med dig?
Hjälp jag har inte fått flytningar men har ont som bara den i bröstvårtorna och bröstet och