BIM-DECEMBER
Vi som hoppas på den bästa julklappen som finns - ett i december!Häng på och peppa varandra, analysera och diskutera så håller vi tummarna för många fina plus i december och en massa augustibebisar!!
Någons kille som provat clearblues fertilitetstest? Att testa spermierna alltså?
Min kille har inga barn sen innan o har aldrig gjort någon på smällen (vad han vet)
Hoppar in här med, har haft två halvförsök där vi inte riktigt prickat äl så hoppas november är vår månad och att vi får den bästa julklappen någonsin! Äl runt 27-28 nov och Bim 10 dec :)
Hej!! Äntligen hittade jag rätt tråd.
Vill gärna också vara med här :)
Min BIM är 10/12 och det är tredje försöket! Hoppas hoppas!! Bästa julklappen!
Shit va några timmar kan spela roll på ett äl-test! :) hört att man med andra äl-test inte ska ta direkt på morgonen men med cb digital står det att det är ok. Jag har kört morgon, och det har fungerat bra för mig med förutom nu sist.... Haha. Hoppas ni drar vinstlotten denna månad! Det var första barnet för er med va? :)
Den här månaden blev jag rekommenderad av gyn att tempa, det om något tycker jag är krångligt och tidskrävande! :O
Är gärna med i denna tråd. Vi försöker få ett andra barn, nu på 4e försöket. Har förväntad bim den 8/12. Använder mig av natural cycles och ska även prova äl-test denna gång. Spännande med dessa trådar :)
Välkomna alla nya!
Hur går det för er som har bim i början av dec? Ni borde väl ha/haft äl nu? Själv dök smileyn upp idag, första försöket med clearblues digitala äl-test så det var kul. :)
Jag vill gärna hänga med här i tråden. Bim 9/12, fjärde försöket efter mf.
Min mens va lite sen för första gången i mitt liv sist. Så ÄL blev förskjuten också, borde haft den igår men det är idag jag har känningar. Vi har "myst" 5dagar nu så hoppas hoppas