• pannkakan87

BIM-DECEMBER

Vi som hoppas på den bästa julklappen som finns - ett i december!Plus

Häng på och peppa varandra, analysera och diskutera så håller vi tummarna för många fina plus i december och en massa augustibebisar!! Baby
  • Svar på tråden BIM-DECEMBER
  • SSK13

Jag blöder femte dagen från ett MA. Plussade på första försöket i oktober, men, det gick tydligen inte så bra. Hoppas på ÄL innan nästa mens, och att december skulle kunna bli vår månad.

• Cfmilla

Åh nej :-/

SSK13 skrev 2015-11-21 13:51:53 följande:

Jag blöder femte dagen från ett MA. Plussade på första försöket i oktober, men, det gick tydligen inte så bra. Hoppas på ÄL innan nästa mens, och att december skulle kunna bli vår månad.

• Längtar88
    Symetrical skrev 2015-11-21 12:36:45 följande:

Det är också en teori, men svårare att bevisa än det faktum att spermierna generellt gagnas av det förändrade pH-värdet.

Även huruvida det faktum att kvinnan blir trängre och blötare efter en orgasm gynnar spermiernas väg upp till livmodern eller inte debiteras det vilt om.

Intressant är de iallafall med alla dessa teorier. :)

Försökte gilla rättningen men vet ej om de blev eller vad som blev. Går kanske inte göra tumme upp från mobil?!
  • Malin 845

Hejsan! :). Ny i denna tråden. Äl var antagligen igår, så blir det då 14 dagar till bim? :) i så fall 4/12 :)

• lillverra
    Cfmilla skrev 2015-11-20 19:54:55 följande:

Haha ja men precis!!!

???? sjukt drygt att vänta på dock.
  • nepe
    nepe skrev 2015-11-19 20:54:21 följande:

Inte varit inne på två dagar, massor att läsa! Så spännande att följa er.
    Tror att jag frågade tidigare men undrar om ni kloka kan hjälpa mig?

Om man får sen mens (jag fick 8 dagar "för sent") är det garanterat att äl kommer på samma cykeldag som vanligt då eller kan den komma när den egentligen skulle ha kommit om min mens varit i tid?

Puffar lite..
  • johannajw
    nepe skrev 2015-11-21 16:57:18 följande:

Puffar lite..

Jag har faktiskt ingen aning, men det jag tror är att allt blir uppskjutet? :)
  • johannajw
    Malin 845 skrev 2015-11-21 15:14:18 följande:

Hejsan! :). Ny i denna tråden. Äl var antagligen igår, så blir det då 14 dagar till bim? :) i så fall 4/12 :)

Om du pricka in rätt så är det 14 dagar till bim :)
  • Lizzie09
    nepe skrev 2015-11-21 16:57:18 följande:
    Puffar lite..
    Allt blir uppskjutet, så den kommer på samma cykeldag :)
  • mkess
    Lizzie09 skrev 2015-11-20 22:14:06 följande:

Vi ligger och hoppas på det bästa :) Hur gör ni? Börjar få ägglossningsflytningar nu, så misstänker att ÄL sker i natt eller imorgon! Cykeln har varierat lite mellan 28-32 dagar sedan missfallet, därför är jag lite osäker :)

Ja, vi kör samma sak här med! Använt ältester förut men tempar nu istället, så vi ligger som fasen till tempen stigit. Hade du testat att tempa förresten?

Jag trodde äl skedde igår, hade sjuka älflytningar i förrgår och lite hugg i en äggstock igår, men nu på eftermiddagen har jag upptäckt några sparsamma äggviteflytningar och magen värker som satan.. däremot känns tappen rätt stängd, så känns konstigt om ägglossningen sker idag? Tur att det är lördag iaf så man kan ta en drink och få lite feeling och köra en extra omgång utifallatt.
Svar på tråden BIM-DECEMBER