BIM-DECEMBER
Vi som hoppas på den bästa julklappen som finns - ett i december!Häng på och peppa varandra, analysera och diskutera så håller vi tummarna för många fina plus i december och en massa augustibebisar!!
Jag blöder femte dagen från ett MA. Plussade på första försöket i oktober, men, det gick tydligen inte så bra. Hoppas på ÄL innan nästa mens, och att december skulle kunna bli vår månad.
Åh nej :-/
Jag blöder femte dagen från ett MA. Plussade på första försöket i oktober, men, det gick tydligen inte så bra. Hoppas på ÄL innan nästa mens, och att december skulle kunna bli vår månad.
Det är också en teori, men svårare att bevisa än det faktum att spermierna generellt gagnas av det förändrade pH-värdet.
Även huruvida det faktum att kvinnan blir trängre och blötare efter en orgasm gynnar spermiernas väg upp till livmodern eller inte debiteras det vilt om.
Hejsan! :). Ny i denna tråden. Äl var antagligen igår, så blir det då 14 dagar till bim? :) i så fall 4/12 :)
Haha ja men precis!!!
Inte varit inne på två dagar, massor att läsa! Så spännande att följa er.
Tror att jag frågade tidigare men undrar om ni kloka kan hjälpa mig?
Om man får sen mens (jag fick 8 dagar "för sent") är det garanterat att äl kommer på samma cykeldag som vanligt då eller kan den komma när den egentligen skulle ha kommit om min mens varit i tid?
Puffar lite..
Hejsan! :). Ny i denna tråden. Äl var antagligen igår, så blir det då 14 dagar till bim? :) i så fall 4/12 :)
Vi ligger och hoppas på det bästa :) Hur gör ni? Börjar få ägglossningsflytningar nu, så misstänker att ÄL sker i natt eller imorgon! Cykeln har varierat lite mellan 28-32 dagar sedan missfallet, därför är jag lite osäker :)