BIM-DECEMBER
Vi som hoppas på den bästa julklappen som finns - ett i december!Häng på och peppa varandra, analysera och diskutera så håller vi tummarna för många fina plus i december och en massa augustibebisar!!
Hej allihopa! Mensen kom inatt så hoppar över hit. Är på 3e försöket efter missfall men 18e försöket totalt på barn nr 2. Har enligt gyn svårt att ägglossa trots mens varje månad så antagligen därför vi inte lyckats än (mer än en gång då). Skulle in denna veckan för progesteronprov men magsjuka kom i vägen, så proverna får bli under denna cykeln istället.
Om det finns en lista får någon gärna lägga till mig:)
Fian88, bim 14-16/12, andra barnet, 3e försöket efter missfall.
Kom hem från semester i Spanien igår, sonen plockade med sig lite nya vanor ifrån semestern. Som att sova extremt dåligt och ha ett himla humör. Han är 16 månader så det går förhoppningsvis över inom kort. Så vi är lite slitna och schemalagt mys är inte riktigt en favorit.
Håller tummarna att vi ska pricka rätt denna gång för äntligen har min cykel korrigerat sig så som den var innan jag blev gravid med sonen.
Frågan är hur länge vi orkar försöka....
Bisolvonmetoden? När, hur, varför?
Såna streck fick jag typ 1-2 dagar innan äl :) Så imorrn kanske? Trist med error :(
Ja det känns skönt att känna igen sin kropp igen :) Har inte testat denna månaden än men skulle tro att den infaller någon gång under som närmsta dagarna. Blir ev apoteket idag för inköp av test....