BIM-DECEMBER
Vi som hoppas på den bästa julklappen som finns - ett i december!Häng på och peppa varandra, analysera och diskutera så håller vi tummarna för många fina plus i december och en massa augustibebisar!!
Hej!
Har beräknad BIM den 26e december så här har verkstan inte börjat ännu, har ägglossning runt den 10-11 dec men hoppas på att kunna få ett tidigt plus redan den 24e dec, skulle vara världens bästa julklapp :D
Om vi plussar på julafton så kommer jag och min sambo vilja berätta för svärföräldrarna som vi firar med på en gång så att de får en extra fin julklapp också.
Hur kommer ni göra med att berätta för familj och vänner? Väntar ni till vecka 12?
Och hur kommer ni berätta? Jag skulle vilja komma på något roligt sätt att berätta. Typ att lägga in en bulle i ugnen eller ge något symboliskt :)
BIM-LISTA December
25/11
eid, 4:e försöket, 1:a barnet
1/12
Klubben94, 1:a barnet, 2:a försöket
sowe81, 2:a barnet, 3:e försöket (efter 4:a ma)
Smultrontjejen, 1:a barnet, 2:e försöket
NollÅtta, 1:a försöket, 3:e barnet
TB1, 1:a barnet, 25:e försöket
2/12
Gamlamamman, 3:e barnet, 2:a försöket
PandoraDiem, 1:a barnet, 15:e försöket (10e efter x)
Sanna1986, 2:a försöket, 2:a barnet
Lizzie09, 4:e försöket efter ma
3/12
GästenT, 5:e försöket, 1:a barnet
primavolta, 2:a försöket, 3:e barnet
4/12
pannkakan 87, 1:a barnet, 3:e försöket ef ma
5/12
mkess, 2:a försöket efter mf, 2:a barnet
Kissekatten2014, 4:e försöket, 1:a barnet
Trucker89, 1:a försöket, 1:a barnet
mininiss
6/12
Cfmilla, 2:a försöket, 1:a barnet
smulis, 1:a barnet, 1:a försöket
7/12
Minna87, 2:a försöket, 2:a barnet
Angdev, 13:e försöket, 2:a barnet
8/12
EmelieB91, 2:a barnet, 1:a försöket
maddex
Morrizen, 4:e försöket
Ang82, 1:a barnet, 9:e försöket.
finder, 3:e barnet, 1:a försöket
Calliope, 3:e försöket, 2:a barnet
karrop, 2:a barnet, 4:e försöket
9/12
ejh97
Lillis26, 4:e försöket efter mf
10/12
Kaninen, 3:e försöket, 1:a barnet
Kstadtjej87, 3:e försöket, 1:a barnet
8airam8, 2:a försöket
201405, 3:e försöket
jossjoss, 3:e försöket
11/12
bamboobaby
livias, 2:e försöket efter mf, 1:a barnet
karinjansson, 7e försöket, 1a barnet
sebbejonte, 3:e försöket, 3:e barnet
12/12
Glittersol, 5:e försöket
13/12
Mammabertil
14/12
Ekoxe, 4:e barnet
15/12
lillverra, 3:e försöket, 2:a barnet
mariatheresia, 5:e försöket, 3:e barnet
16/12
Symetrical
19/12
Juni90, 1:a barnet, 1:a försöket efter x
Nepe, 1a barnet, 4e försöket
20/12
Miamarina84, 1a barnet 14e försöket
23/12
Agge83, 1:a försöket, 3:e barnet
Osäkert bim
SecretlyMe, 19:e försöket, 1:a barnet
ejh97, 1:a försöket, 1:a barnet
pärlsnäcka
Testartest
SamsonS, 4:e försöket, 2:a barnet
lillaluna, 1a försöket, 1a barnet
Längtar88
albedo, 1:a barnet, 1:a försöket
Så då är 18.de nya bim dagen.
Mensen tog slut igår/ förrgår och igår kom humöret på botten. Samma idag är helt deppad! Typ som nån försenad pms. Varför har vi ingen choklad hemma?! :(
Tror jag har haft äl vaknade inatt med världens värk på höger sida om tjejmagen. Nu molar det mest brukar ej känna det så här starkt är väll bara för att man känner efter alldeles för mycket hela tiden.
Hoppas dock då vi myste igår kväll :)
Så då är 18.de nya bim dagen.
Mensen tog slut igår/ förrgår och igår kom humöret på botten. Samma idag är helt deppad! Typ som nån försenad pms. Varför har vi ingen choklad hemma?! :(
Hej!
Har beräknad BIM den 26e december så här har verkstan inte börjat ännu, har ägglossning runt den 10-11 dec men hoppas på att kunna få ett tidigt plus redan den 24e dec, skulle vara världens bästa julklapp :D
Om vi plussar på julafton så kommer jag och min sambo vilja berätta för svärföräldrarna som vi firar med på en gång så att de får en extra fin julklapp också.
Hur kommer ni göra med att berätta för familj och vänner? Väntar ni till vecka 12?
Och hur kommer ni berätta? Jag skulle vilja komma på något roligt sätt att berätta. Typ att lägga in en bulle i ugnen eller ge något symboliskt :)
Jag blöder femte dagen från ett MA. Plussade på första försöket i oktober, men, det gick tydligen inte så bra. Hoppas på ÄL innan nästa mens, och att december skulle kunna bli vår månad.
Enligt appen har jag beräknad ÄL 4/12. Min mens slutade för en vecka sen. Igårkväll hade jag sååå ont i magen och började få ÄL flytningar så tog ett test som var negativt. Idag har jag ännu mer flytningar och ont i ryggen, tog ett test nyss, och till min stora förvåning så är det positivt. Testade mer eller mindre varje dag under förra cykeln utan ens en stegring.
Så hur snabbt nu efter positivt test måste vi ha sex? :P
Det är bara befruktningsbart i 24h så så fort som möjligt skulle jag säga.
Enligt appen har jag beräknad ÄL 4/12. Min mens slutade för en vecka sen. Igårkväll hade jag sååå ont i magen och började få ÄL flytningar så tog ett test som var negativt. Idag har jag ännu mer flytningar och ont i ryggen, tog ett test nyss, och till min stora förvåning så är det positivt. Testade mer eller mindre varje dag under förra cykeln utan ens en stegring.
Så hur snabbt nu efter positivt test måste vi ha sex? :P