BIM-DECEMBER
Vi som hoppas på den bästa julklappen som finns - ett i december!Häng på och peppa varandra, analysera och diskutera så håller vi tummarna för många fina plus i december och en massa augustibebisar!!
Hej! Jag hoppar gärna in här! Försök 7 sedan juni, har inga barn sen tidigare, någon av oss. Hoppas på att detta är vår månad!
Min mens har "krånglat" på slutet. Regelbunden oftast, på så vis att den kommer prick på dagen varje månaden, någon dag före eller efter, ofast samma
datum, i alla fall under en period sen kan den bli knasig, som nu. I september så blev den en vecka sen, kom därmot "i tid" i oktober. Men! Nu i november så hade jag en cykel på 43 dagar samt en liten blödning vid jag trodde va ÄL, trodde på en nid blödning men tji fick jag när mensen dök upp den 25 nov.
Till min fundering. Jag brukar märka av ÄL vid toalettbesök, alltså sekretet. Vilket jag märkte idag! Min mens börjar avta å jag brukar ha 4-5 dagar så det är ju i sin ordning. Jag blev däremot fundersam när det var så "glatt" på toan.
Kan min ägglossning inför december-mensen kommit redan nu trots slutet på nuvarande mensen? Kan det I såfall ha något att göra med att senaste cykeln va så lång?
Var till BM förr förra veckan där hon konstaterade att jag har oregelbunden mens när hon tittade på oregelbundenheten i mensen cykel. (Jag har fyllt i en app sedan 2 år tillbaka)
Så jag har med andra ord ingen aning om när mitt BIM är :/
Testade nu på morgonen, trodde inte mina ögon, svagt rosa sträck, ropade på sambon att komma och hjälpa mig med en sak, när han kom in så sa jag att jag behöver hjälp med att titta på ett sträck. Han sa att han såg inget sträck. Men sen såg han och då hoppade jag av lycka. Han sa att vi ska vänta till nån dag så det blir starkare innan vi tror nått, så vi inte blir ledsna sen. Han är klok på det sätter men jag känner mig anurlunda och tror bestämt att nu har det hänt.
BIM -2
Har billiga stickor som mäter 25. Det står att man skall mäta på BIM
Testade nu på morgonen, trodde inte mina ögon, svagt rosa sträck, ropade på sambon att komma och hjälpa mig med en sak, när han kom in så sa jag att jag behöver hjälp med att titta på ett sträck. Han sa att han såg inget sträck. Men sen såg han och då hoppade jag av lycka. Han sa att vi ska vänta till nån dag så det blir starkare innan vi tror nått, så vi inte blir ledsna sen. Han är klok på det sätter men jag känner mig anurlunda och tror bestämt att nu har det hänt.
BIM -2
BIM -2
BIM -2
Asså vågar inte tro riktigt än. Men sträcket är kvar nu två timmar efter :)
Jag har väl mått som förra månaden, fast inte riktigt så många symtomet denna gången. Förra månaden kände jag efter mycket och det sket sig. Nu har jag haft migrän, ömma bröstvårtor från BIM -4 typ och svag mensvärk som håller i ca 30minuter åt gången. Annars brukar jag ha konstant mensvärk i 4dagar innan mens.
BIM -2
STORT GRATTIS till Smultrontjejen som fått första plusset i tråden innan vi ens kommit in i december. ;) Det bådar gott tycker jag! <3
BIM-LISTA December
1/12
Klubben94, 1:a barnet, 2:a försöket
sowe81, 2:a barnet, 3:e försöket (efter 4:a ma)
Smultrontjejen, 1:a barnet, 2:e försöket
NollÅtta, 1:a försöket, 3:e barnet
TB1, 1:a barnet, 25:e försöket
Norrlänning86
anna90
2/12
Gamlamamman, 3:e barnet, 2:a försöket
PandoraDiem, 1:a barnet, 15:e försöket (10e efter x)
Sanna1986, 2:a försöket, 2:a barnet
3/12
GästenT, 5:e försöket, 1:a barnet
primavolta, 2:a försöket, 3:e barnet
4/12
pannkakan 87, 1:a barnet, 3:e försöket ef ma
5/12
mkess, 2:a försöket efter mf, 2:a barnet
Kissekatten2014, 4:e försöket, 1:a barnet
Trucker89, 1:a försöket, 1:a barnet
mininiss
karrop, 2:a barnet, 4:e försöket