• pannkakan87

BIM-DECEMBER

Vi som hoppas på den bästa julklappen som finns - ett i december!Plus

Häng på och peppa varandra, analysera och diskutera så håller vi tummarna för många fina plus i december och en massa augustibebisar!! Baby
  • Svar på tråden BIM-DECEMBER
  • lillverra

Nu har äl stickorna börja bli starkare så ikväll kanske jag får positivt. ???? tids nog ger det utslag. Känns ju skönt återkommer när jag fått positivt för då måste ju BIM räknas om.

• bamboobaby

Jag hade tänkt hålla mig borta från Äl-stickorna det här försöket men trixet är bara att jag vill bekräfta att ÄL är över och funderar på att ta ett test i em iaf. Vet inte varför men jag har inget hopp eller någon tro på att få en bebis till nu. Är bara inne på tredje försöket men har blivit gravid direkt vid mina tidigare graviditeter. Surt :(

• Mammabertil

Kan någon lägga in mina uppgifter i listan? Mammabertil står på 13/12

4:e barnet 8de försöket

• Cfmilla

Hmm vet inte om jag inbillar mig (var tokigt skengravid i oktober) men anar liiiite aktivitet i tjejmagen. Skulle iof vara mensens intågande också... Tokigt så mycket man känner efter!!

• lillverra

Vi är också inne på tredje försöket. När vi blev gravid med vår dotter på 1 1/2 så tog det tre försök. Använder heller aldrig äl stickor. Men ville testa nu för att bekräfta äl.

Det märkliga e att jag bara får svaga positiva test från idag. Även fast jag har äl flytningar från hel och livmoderhalstappen e helt öppen jätte öppen alltså.. Så blir det bara svaga positiva. Har iaf myst idag också. Äl borde ju ske inom de närmaste timmarna tycker ja. Men lär testa tills det ger starkt utslag om jag ens får det...

bamboobaby skrev 2015-11-29 12:39:29 följande:

Jag hade tänkt hålla mig borta från Äl-stickorna det här försöket men trixet är bara att jag vill bekräfta att ÄL är över och funderar på att ta ett test i em iaf. Vet inte varför men jag har inget hopp eller någon tro på att få en bebis till nu. Är bara inne på tredje försöket men har blivit gravid direkt vid mina tidigare graviditeter. Surt :(

• SSK13

Ett clearblue digital kostar bara 91.20 kr på graviditetskollen nu med deras black weekend-rea. Rätt stor skillnad mot Apotekets 128/129 kr.

Jag köpte lite ÄL-stickor så jag inte behöver snåla. Kan ju ta ett tag att hitta ÄL.

Tips bara :)

• bamboobaby
    lillverra skrev 2015-11-29 18:56:32 följande:

Vi är också inne på tredje försöket. När vi blev gravid med vår dotter på 1 1/2 så tog det tre försök. Använder heller aldrig äl stickor. Men ville testa nu för att bekräfta äl.

Det märkliga e att jag bara får svaga positiva test från idag. Även fast jag har äl flytningar från hel och livmoderhalstappen e helt öppen jätte öppen alltså.. Så blir det bara svaga positiva. Har iaf myst idag också. Äl borde ju ske inom de närmaste timmarna tycker ja. Men lär testa tills det ger starkt utslag om jag ens får det...

Konstigt. Vad använder du för stickor och när testar du? Fick rådet en gång att testa både fm och kväll och få fick jag fullt utslag på kvällen och bara lätt stegring på fm.

Min ÄL har också känts annorlunda. Har ÄL-värk och har haft Äl-flytningar men inte alls i lika mycket som vanligt. Dessutom brukar jag få ömma bröst men nu har det inte kommit ännu fast ÄL borde vara över. Kan ÄL utebli fast man får mens?
  • Lizzie09

På tal om något helt annat än graviditet, hur har ni det där ni bor tjejer, stormar det hos er? :)

• albedo
    Lizzie09 skrev 2015-11-29 23:14:53 följande:

På tal om något helt annat än graviditet, hur har ni det där ni bor tjejer, stormar det hos er? :)

Nästan. ;) Var ute med hundarna tidigare ikväll och då var det uppehåll men nu har det vräkt ned till och från. Åska var det också innan vi gick ut, lite ovanligt så här års.
Svar på tråden BIM-DECEMBER