• glittersol

Bim i början av januari 2016! <3

Hej hopp!!

En tråd för oss med bim å början av januari!

Jag har ägglossning 25/26de december

och bim 8/9 januari !

Detta blir vårt 6de försök, jag kör äl tester för att ha lite koll.

Jag och gubben min har vart tillsammans i 14år och bakar nu bebis.

Måste säga att det börjar bli kämpigt mentalt och en stor eloge till er som kämpat längre! <3

Man börjar överväga att prova rosenrot, bisolvon och munkpeppar m.m men vet ändå i bakhuvudet att snittet att bli gravid är ca 7 månader, så man borde försöka chilla lite.

En tråd för att bolla och ventilera lite!! <3

• Svar på tråden Bim i början av januari 2016! <3
  • glittersol
    frestelsen skrev 2016-01-06 21:55:14 följande:

Nä men du har ju bim fredag?? Hmm har känsla att min kommer med:/

Japp! Fredag, lördag däromkring!

Vi hade sex en gång till igår och då fick jag inget.

Kom inget i morse heller så vette fan vad man ska tro
  • glittersol
    cesso skrev 2016-01-06 22:41:41 följande:

Glittersol- jag hade också lite rosa på pappret för några dgr sen, och har haft så, eller mkt små små blödningar med de andra barnen med! Så det är alltså inte kört!!!

Tack för serpen!!
  • glittersol
    Everestmadz skrev 2016-01-06 22:08:19 följande:

Håller tummarna för er :)

Tack! Håller självklart tummarna för dig också!
  • glittersol
    Anonym (En tanke) skrev 2016-01-07 05:01:16 följande:

BIM igår och förväntar mig att mensen dyker upp inom kort.

Äl +13 idag och helt blankt test, plussat på äl +16 som tidigast innan men tänker att där iaf borde synas något litet nu iaf

Nu är mina test slut här hemma så nu får jag bara vänta och se.

Äsch är ju ett par dagar kvar till vill äl +16

Hoppas du får ett plus!
  • Harmonie
    cesso skrev 2016-01-06 06:39:24 följande:

Tog ett nytt test nyss. Det var fortfarande ett plus! Synligt och tydligt. Så himla konstigt att man kan få helt negativt EN dag och så en-två dagar senare så tydligt plus!!!! Och jag var SÅ säker att mensen var på g! Så ni som tror det- det behöver inte vara så!!!! Jag är typ i chock än. Det tog sig på första försöket. Frestelsen- ge inte upp! Jag har aldrig hittills fått spökplus nånsin. Och då är det här mitt 4;e. Däremot svagt svagt svagt med dottern på äl+ 7 ca. Så ditt kan säkert stegra! Ta ett nytt varje, eller varannan dag. HCG fördubblas var 48 h. Ska ngn mer testa??

Stort grattis!!! Glad
    Skönt att höra att det kan vara tokblankt en dag och nån dag senare plus! Jag smygtestade mig igår morse och då var det negativt. Har bim på lördag. Kanske tar ett test i morgon bitti också (har inte tagit något idag). 
  • Harmonie

Så här ser min temp ut nu. Dippen med 36,47 grader var samma dag som jag hade en lätt blödning och "träningsvärk" i magen. Kanske nidblödning? Jag testade negativt igår morse (onsdag) med testlagrets test. Har bim på lördag 9/1. Vad tror ni? :)
  • glittersol
    Harmonie skrev 2016-01-07 12:46:52 följande:

Så här ser min temp ut nu. Dippen med 36,47 grader var samma dag som jag hade en lätt blödning och "träningsvärk" i magen. Kanske nidblödning? Jag testade negativt igår morse (onsdag) med testlagrets test. Har bim på lördag 9/1. Vad tror ni? :)

Kanske! Hoppas!!
  • glittersol

Hur går det för alla andra?

Börjar få molvärk och ont i ryggen så det bådar inte gott! Men än så här tanten inte dykt upp på.

Gah kliar i fingrarna men det är ju lite tidigt ändå och vill inte gärna se ett minus idag ändå, vart lite tufft men börjar bli bättre

• skaleq
    glittersol skrev 2016-01-07 18:20:00 följande:

Hur går det för alla andra?

Börjar få molvärk och ont i ryggen så det bådar inte gott! Men än så här tanten inte dykt upp på.

Gah kliar i fingrarna men det är ju lite tidigt ändå och vill inte gärna se ett minus idag ändå, vart lite tufft men börjar bli bättre

Ikväll (BIM+6) har jag haft något som påminner om mensvärk - men har som nämt tidigare nästan aldrig det så svårt att veta. Känns liksom mer när jag "klappar" nere på magen också. Det är nytt.

Imorgon blir det test! Berättare för min syster idag, så hade ju vart typiskt om det hela gick i dass. Ibland känns det som att det är det som skall till för att få igång mensen :P
  • glittersol
    skaleq skrev 2016-01-07 20:41:59 följande:

Ikväll (BIM+6) har jag haft något som påminner om mensvärk - men har som nämt tidigare nästan aldrig det så svårt att veta. Känns liksom mer när jag "klappar" nere på magen också. Det är nytt.

Imorgon blir det test! Berättare för min syster idag, så hade ju vart typiskt om det hela gick i dass. Ibland känns det som att det är det som skall till för att få igång mensen :P

Håller tummar och tår! Du får uppdatera oss imon!

Haha eller hur!
Svar på tråden Bim i början av januari 2016! <3