• glittersol

Bim i början av januari 2016! <3

Hej hopp!!

En tråd för oss med bim å början av januari!

Jag har ägglossning 25/26de december

och bim 8/9 januari !

Detta blir vårt 6de försök, jag kör äl tester för att ha lite koll.

Jag och gubben min har vart tillsammans i 14år och bakar nu bebis.

Måste säga att det börjar bli kämpigt mentalt och en stor eloge till er som kämpat längre! <3

Man börjar överväga att prova rosenrot, bisolvon och munkpeppar m.m men vet ändå i bakhuvudet att snittet att bli gravid är ca 7 månader, så man borde försöka chilla lite.

En tråd för att bolla och ventilera lite!! <3

• Svar på tråden Bim i början av januari 2016! <3
  • frestelsen
    behnizen skrev 2015-12-22 13:20:05 följande:

Hmm om jag får gissa skulle jag tro att lh nivån fortfarande är "hög" för det är på G eller precis släppt. Jag kör med cb rosa ältest och efter den glada gubben ska Man inte testa mer.. Jag gjorde det ändå för att testa och då var stecket ganska blått ändå men fick " neg" ( såklart)

Jo men testar för jag är osäker på när äl är efter missfallet. Sen eftersom tempen inte höjs så testar jag på morgonen efter jag tempat. Jag har de lila med dubbel så på dem kan man inte se på strecket dör de mäter både lh och östrogen. Åå vad jag tycker det är jobbigt o inte va säker:(
  • behnizen
    frestelsen skrev 2015-12-22 13:55:28 följande:

Jo men testar för jag är osäker på när äl är efter missfallet. Sen eftersom tempen inte höjs så testar jag på morgonen efter jag tempat. Jag har de lila med dubbel så på dem kan man inte se på strecket dör de mäter både lh och östrogen. Åå vad jag tycker det är jobbigt o inte va säker:(

Men å visste inte du fått missfall tråkigt! Okej men har du fått fast gubbe så är det äl på G ?
  • frestelsen
    behnizen skrev 2015-12-22 15:33:24 följande:

Men å visste inte du fått missfall tråkigt! Okej men har du fått fast gubbe så är det äl på G ?

Ja man tycker det, men då ska ju tempen höjas.
  • behnizen
    frestelsen skrev 2015-12-22 16:12:40 följande:

Ja man tycker det, men då ska ju tempen höjas.

Det bör den ju göra.. Fortf inge höjning än eller? Inte ens lite?
  • frestelsen
    behnizen skrev 2015-12-22 20:37:34 följande:

Det bör den ju göra.. Fortf inge höjning än eller? Inte ens lite?

Nä så här ser den ut upp o ned. Men vi ligger på. Jag sa till maken att vi kanske kan struunta i ligg ikväll.. han sa glöm det! Vi ska göra bebis haha
  • 201405

Wii cd 16 idag och blinkande smiley på cb och starkaste jag fått på äl test (inte positivt än men nog snart) :D fick myst ikväll och ska försöka hålla oss från att mysa imorgon och vänta till jag har äl, gissningsvis i övermorgon. Vill ju inte att det ska vara massa gamla simmare ivägen för de färska när ägget släpper :p

Så kul att se en stegring!!

• 201405

Nähä, fick jättestark positivt på äl-test och fast glad gubbe på cb så definitivt äl idag! :D

• frestelsen

Assåå blir galen.. ingen höjning neg på äl stickor blinkande gubbe på cb äl.. kan jag ha haft gravhormonerna kvar i fredags som gjort att jag fick fast smiley? Mina gravtest är ju neg..

• frofro
    201405 skrev 2015-12-22 02:11:43 följande:

Ja men har ni ett barn sen tidigare också! Då tar det sig säkert snart :)

Rent spontant känns det som man bara borde ärva lätthet, svårigheter, längd på cykel osv på mammas sida va? Men det är vad jag tror bara, oavsett är ju farmor inte så nära så lär inte bli din framtid! Vi har ju bättre hjälp nu med :)

Aldrig frågat varför de hade svårt med vet att de påbörjade utredning osv och tillslut efter akupunktur så fick de tre barn :)

Jag käkar det hela cykeln, som sagt en rot så lär inte göra något skada men får väl sluta vid plus :) kan lägga upp min graf när jag haft äl! Du får lägga upp din med :)

Ja, känns väl som det! Men samtidigt är jag otroligt lik min farmor så skulle inte förvåna mig om jag har den oerhörda oturen att ta efter henne... ;) kan ju vara sköldkörtel och liknande som ställe till det med.

Häftigt att de fick tre stycken efter akupunktur! Då vet du ju vad ni ska köra på OM det mot all förmodan skulle gå trögt för er. Hur länge har ni försökt? :)
Svar på tråden Bim i början av januari 2016! <3