• glittersol

Bim i början av januari 2016! <3

Hej hopp!!

En tråd för oss med bim å början av januari!

Jag har ägglossning 25/26de december

och bim 8/9 januari !

Detta blir vårt 6de försök, jag kör äl tester för att ha lite koll.

Jag och gubben min har vart tillsammans i 14år och bakar nu bebis.

Måste säga att det börjar bli kämpigt mentalt och en stor eloge till er som kämpat längre! <3

Man börjar överväga att prova rosenrot, bisolvon och munkpeppar m.m men vet ändå i bakhuvudet att snittet att bli gravid är ca 7 månader, så man borde försöka chilla lite.

En tråd för att bolla och ventilera lite!! <3

• Svar på tråden Bim i början av januari 2016! <3
  • frofro

Äl+4 och redan börjat få mensvärk... När jag varit gravid (4ggr) har jag inte haft mensvärk alls innan bim. :( så tradigt att redan veta att det inte tagit sig och ändå behöva vänta 10-12 dagar på mensen... Gaaah giv mig styrka

• muuppeens

Haft superont i tuttarna idag och hoppas verkligen inte att det är pga kylan :(. äl+7 

• glittersol
    frofro skrev 2015-12-23 14:14:57 följande:

Äl+4 och redan börjat få mensvärk... När jag varit gravid (4ggr) har jag inte haft mensvärk alls innan bim. :( så tradigt att redan veta att det inte tagit sig och ändå behöva vänta 10-12 dagar på mensen... Gaaah giv mig styrka

Ge inte upp, än är det inte kört! <3
  • glittersol
    muuppeens skrev 2015-12-23 14:17:46 följande:

Haft superont i tuttarna idag och hoppas verkligen inte att det är pga kylan :(. äl+7 

Får du ont i boobsen när det är kallt ute?

Håller tummarna för dig!
  • Anonym (amanda)

jag vill vara med:) hade ägglossning 21 december och BIM 3 januari! vet inte om jag inbillar mig men känner lite illamående och tuttont. kanske inte så vanligt på BIM-9 haha, så det är nog inbillning!

• behnizen
    Anonym (amanda) skrev 2015-12-25 18:39:51 följande:

jag vill vara med:) hade ägglossning 21 december och BIM 3 januari! vet inte om jag inbillar mig men känner lite illamående och tuttont. kanske inte så vanligt på BIM-9 haha, så det är nog inbillning!

Välkommen! Vi har bim samma dag men jag känner nada nada nada. Vet inte om jag vågar testa nyårsafton.. Inte bim då men....
  • Anonym (amanda)
    behnizen skrev 2015-12-25 18:59:29 följande:

Välkommen! Vi har bim samma dag men jag känner nada nada nada. Vet inte om jag vågar testa nyårsafton.. Inte bim då men....

jag ska nog vänta till minst 3 januari, får hoppas på ett plus:) jag och killen hade sex på dag 9,11,13 och 14(ägglossning då). så får hoppas att det tar sig! vilket försök är du på och hur gammal är du?
  • muuppeens
    glittersol skrev 2015-12-25 18:27:02 följande:

Får du ont i boobsen när det är kallt ute?

Håller tummarna för dig!

Ibland. Men igår morse började illamåendet. Skala sötmandlar gick absolut inte.

Även mitt första cravings kom igår när jag åt dessertost och verkligen tyckte om det. Och då måste jag tillägga att jag endast äter bonjour vitlök men igår frossade jag alla möjliga ostar :S...
  • glittersol
    muuppeens skrev 2015-12-25 22:06:49 följande:

Ibland. Men igår morse började illamåendet. Skala sötmandlar gick absolut inte.

Även mitt första cravings kom igår när jag åt dessertost och verkligen tyckte om det. Och då måste jag tillägga att jag endast äter bonjour vitlök men igår frossade jag alla möjliga ostar :S...

Spännande!! Vilket försök är ni på?
  • muuppeens
    glittersol skrev 2015-12-25 22:28:15 följande:

Spännande!! Vilket försök är ni på?

7e. Så nu hoppas vi verkligen att det tagit sig :)!!
Svar på tråden Bim i början av januari 2016! <3