• glittersol

Bim i början av januari 2016! <3

Hej hopp!!

En tråd för oss med bim å början av januari!

Jag har ägglossning 25/26de december

och bim 8/9 januari !

Detta blir vårt 6de försök, jag kör äl tester för att ha lite koll.

Jag och gubben min har vart tillsammans i 14år och bakar nu bebis.

Måste säga att det börjar bli kämpigt mentalt och en stor eloge till er som kämpat längre! <3

Man börjar överväga att prova rosenrot, bisolvon och munkpeppar m.m men vet ändå i bakhuvudet att snittet att bli gravid är ca 7 månader, så man borde försöka chilla lite.

En tråd för att bolla och ventilera lite!! <3

• Svar på tråden Bim i början av januari 2016! <3
  • behnizen

Vill också försöka hålla mig:)) ahh spännande.jag är 28 och detta är vår 8:e försök till syskon. Dudå?

Anonym (amanda) skrev 2015-12-25 21:49:49 följande:

jag ska nog vänta till minst 3 januari, får hoppas på ett plus:) jag och killen hade sex på dag 9,11,13 och 14(ägglossning då). så får hoppas att det tar sig! vilket försök är du på och hur gammal är du?

• glittersol
    muuppeens skrev 2015-12-25 22:44:16 följande:

7e. Så nu hoppas vi verkligen att det tagit sig :)!!

Hoppas hoppas! När ska du börja testa?

Vi är inne på vårt 6de försök nu, tror dock inte så mycket på denna gången då det är sjukstuga hos oss.
  • Kaoset

Jag blir så less. Jag har dessvärre lite oregelbunden mens. Mäter Temperaturen med NC och igår hoppade den tillbaka och visade att min ägglossning var i förra veckan. Vi får se vad som händer. Har inte tagit ägglossningtest tidigare men om mensen kommer så får jag börja med det nästa gång! Men håller tummarna för graviditet iaf! ????

• glittersol
    Kaoset skrev 2015-12-26 09:55:24 följande:

Jag blir så less. Jag har dessvärre lite oregelbunden mens. Mäter Temperaturen med NC och igår hoppade den tillbaka och visade att min ägglossning var i förra veckan. Vi får se vad som händer. Har inte tagit ägglossningtest tidigare men om mensen kommer så får jag börja med det nästa gång! Men håller tummarna för graviditet iaf! ????

Oj vad konstigt att det blev så!

Men som du skriver så får man hålla tummarna ändå!

Jag kör med äl test, jag hade inte lyckats ta tempen varje dag om jag känner mig haha
  • muuppeens
    glittersol skrev 2015-12-26 09:52:29 följande:

Hoppas hoppas! När ska du börja testa?

Vi är inne på vårt 6de försök nu, tror dock inte så mycket på denna gången då det är sjukstuga hos oss.

Jag ska nog vänta och se om mensen kommer.

Hoppas att det tagit sig ändå!!
  • johannajw

Hallå där :) hoppar gärna in här om man får? ÄL den 23 Dec, bim 6 januari enligt appen. Vi får se om den dyker upp. Har ont i nederdelen av magen, ingen aning vad det beror på. Nån annan som känner så? Första riktiga försöket efter ppiller stopp 18 oktober :)

• glittersol
    johannajw skrev 2015-12-26 22:31:02 följande:

Hallå där :) hoppar gärna in här om man får? ÄL den 23 Dec, bim 6 januari enligt appen. Vi får se om den dyker upp. Har ont i nederdelen av magen, ingen aning vad det beror på. Nån annan som känner så? Första riktiga försöket efter ppiller stopp 18 oktober :)

Självklart! Välkommen!

Låter som äl

Testar du med äl test eller tempar du?

Har du fått någon mens sen du slutade i oktober?

Jag ska enl min app ha äl igår/idag men har inte fått utslag på testerna men börjar känna lite lite molvärk så är nog så g
  • Anonym (Tjej85)
    johannajw skrev 2015-12-26 22:31:02 följande:

Samma datum som mig vi hann dock bara ha sex den 19e så har inga förhoppningar denna gång :/
  • glittersol
    Anonym (Tjej85) skrev 2015-12-26 23:22:23 följande:

Samma datum som mig vi hann dock bara ha sex den 19e så har inga förhoppningar denna gång :/

Välkommen! Du är väll ny i gruppen?

Skriv inte fan på väggen än!

En gång kan räcka! Om inte så har ni gjort vad ni kan!

Vilket försök är ni inne på?
  • frestelsen

Min temp o äl test strular än... ingen höjning av temp, samma blink på cb men nu börjar det hända saker på de vanliga äl stickor,

Svar på tråden Bim i början av januari 2016! <3