Anser du att public service (SVT, SR, UR) är opartiska?
Frågan är alltså om du uppfattar public service som opartiska. Opartisk är att man inte tar ställning för eller emot en vissa sida eller ett visst politiskt parti.
Frågan är alltså om du uppfattar public service som opartiska. Opartisk är att man inte tar ställning för eller emot en vissa sida eller ett visst politiskt parti.
Det betyder praxis, förstår det inte är roligt för argumentet.
Ska jag svara på mina egna frågor, det gjorde jag och då anmäldes det.
Och det är en praxis att spela musik/låtar vid inslag som inte har eget bärande ljud, hur kan du inte veta om detta?
Även vad är det för partiskt att spela sorgens musik till döda Ukrainare?
Det är massor av dessa småfrågor ingen av er ens vågar svara på det allra minsta, det berättar för mig att ni redan vet att ni har fel och pga sakligheten inte kan tillåta er att svara på dom, för det skulle innebära ridå.
Finner detta oerhört fascinerande och i hur konstigt det blir för er när ni undviker viss fakta och frågor.(Tror ni ingen märker, eller hoppas ni bara att ingen gör?)
Det betyder praxis, förstår det inte är roligt för argumentet.
Ska jag svara på mina egna frågor, det gjorde jag och då anmäldes det.
Och det är en praxis att spela musik/låtar vid inslag som inte har eget bärande ljud, hur kan du inte veta om detta?
Även vad är det för partiskt att spela sorgens musik till döda Ukrainare?
Det är massor av dessa småfrågor ingen av er ens vågar svara på det allra minsta, det berättar för mig att ni redan vet att ni har fel och pga sakligheten inte kan tillåta er att svara på dom, för det skulle innebära ridå.
Finner detta oerhört fascinerande och i hur konstigt det blir för er när ni undviker viss fakta och frågor.(Tror ni ingen märker, eller hoppas ni bara att ingen gör?)
Jag hävdar att de som gnäller över partiskhet o detta fall inte förstått demokratibestämmelserna och vilka krav dessa ställer på PS eller att de helt enkelt motsätter sig att PS har att förhålla sig till demokratibestämmelserna.
Praxis berättar att detta är vad man alltid gör vid segment som saknar eget och meningsfullt ljud.
Såklart du inte vill veta av det
Lycka till, för inser att ni försöker göra av ingen fjäder alls.
Kanske dax att svara på frågorna som finns, men den totala vägran berättar att ni är medveten det går inte, för det berättar hur galet fel det är.
Och inser att svaren aldrig kommer komma och slutsatsen blir då att ni vet att SVT/SR är opartiska.
Vilket är intressant och svårt fascinerande, inser kaninhålet är djupt.
Praxis berättar att detta är vad man alltid gör vid segment som saknar eget och meningsfullt ljud.
Såklart du inte vill veta av det
Lycka till, för inser att ni försöker göra av ingen fjäder alls.
Kanske dax att svara på frågorna som finns, men den totala vägran berättar att ni är medveten det går inte, för det berättar hur galet fel det är.
Och inser att svaren aldrig kommer komma och slutsatsen blir då att ni vet att SVT/SR är opartiska.
Vilket är intressant och svårt fascinerande, inser kaninhålet är djupt.
De är f.n. de mest opartiska vi har, om man jämför med AB åt vänster och alternativmedia åt höger.
De är f.n. de mest opartiska vi har, om man jämför med AB åt vänster och alternativmedia åt höger.
Jo, vi alla vet du redan förstått detta, em tror ingen märker.
Kaninhålet är mycket djupt inser man.
Jo, vi alla vet du redan förstått detta, em tror ingen märker.
Kaninhålet är mycket djupt inser man.
Och utan svar igen, som då styrker att du vet om detta är praxis och att du vet om att detta förblir opartiskt och spela sorgens musik till döda Ukrainare.
Man kunde tycka det åtminstone fanns nått argument som stödjer saken, men icke, inte ett enda.
Sant, var gång man stöter på detta, så tittar man ned i en avgrund i detta kaninhål.
Dock är mitt intellekt såpass högt att jag klarar av att titta på saker från mer än ett håll.
Så jag tittar ned i kaninhålet och undrar varför de inte vill veta av viss fakta, och sen tittar jag runt i den riktiga världen och inser saker som att SVT/SR förblir opartiska fortfarande.
Och visst är det intressant