• okt_bebban

BF Oktober 2016

Hej på er!
    Det fanns ju inget inlägg för oss som har BF i oktober, så jag startade ett :)
    Idag köpte jag ett digitalt graviditetstest och det visade: Gravid 1-2 veckor, men entligt graviditets appen så är jag 4 veckor (3+4)! Vet någon hur bra dom funkar? 
    Detta är min tredje graviditet.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-01-25 22:16
    BF 1 oktober!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-02-04 23:09
    För er som är intresserade så finns en privat Facebook-grupp! Ni kan maila sötnöten. Hoppas vi ses där.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-02-11 20:47
    Nu är maxgränsen uppnådd på Facebook gruppen, så det går inte att maila Sötnöten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-02-17 21:50
    Nu finns en ny hemlig fb grupp, maila Helena­Saga

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-02-21 21:31
    Hej! Jag vill meddela er att den andra fb gruppen också nått sin maxgräns. Det kanske finns någon som vill starta en tredje?

• Svar på tråden BF Oktober 2016
  • Polkagrisen85
    VivaLaVida skrev 2016-02-08 09:04:26 följande:
    Har du testat väldigt sent? Så tydliga test har jag aldrig haft, haha.
    Några dagar över bim iaf :) jag kan inte förstora din bild men är det ett super litet streck bredvid ? Spring iväg & köp med veckovisaren , min visade 3+..
  • Anonym (orolig)

Såhär var mitt på bim- 4

• Anonym (orolig)

Verkar inte fungera o lägga till bild

• Jägarn
    Polkagrisen85 skrev 2016-02-08 08:58:33 följande:
    Det ska va två streck tyvärr ... Eller iaf pådom flesta ..
    Jag tycker mig se ett svagt streck där.... Så såg det ut för mig några dagar innan BIM.
    Sen blev det starkare och starkare för varje dag. Hoppas skrutten vill stanna kvar där inne.

Grattis!
  • Evearr

Grattis till alla +! ????

Jag plussade förra veckan med barn nr2. Beräknad 6/10, så det blir isf 1,5 år mellan barnen ????

Skulle gärna vilja vara med i facebookgruppen, men förstår inte hur man gör ????

• Evearr

[quote=76315368][quote-nick]Evearr skrev 2016-02-08 11:07:31 följande:[/quote-nick]

Grattis till alla +! ????

Jag plussade förra veckan med barn nr2. Beräknad 6/10, så det blir isf 1,5 år mellan barnen ????

Skulle gärna vilja vara med i facebookgruppen, men förstår inte hur man gör ????

[/

Haha, det blev visst massor av frågetecken pga smilesen i mobilen.

• Majmamma91

Hej alla oktobermammor ???? Jag plussade idag och är gravid med andra barnet som är 8 månader. Har BF den 20 oktober ? Har ni en Facebookgrupp? Hur blir man medlem?

KRAMAR

• Anonym (orolig)
    Inafinas skrev 2016-02-08 01:25:24 följande:

Jag plussade i fredags och enligt beräkning man kan göra så är bf 11 okt...ska till mvc den 1/3 så då får jag veta lite mer exakt.

Jag är 34 och har en dotter på 15 år redan.

Väldigt spännande och vi är superlyckliga :)

Grattis.vet din dotter om det? Hur tycker du det känns att få barn nu igen? Min dotter är 8 och emellanåt så undrar jag vad jag gett mig in på med bebis tiden igen. Vårt barn är efterlängtat givetvis
  • olgaisback
    VivaLaVida skrev 2016-02-08 08:31:12 följande:

Nu då!

Jag ser något litet. så svagt va mitt första och jag är gravid =)
  • Anonym (Ärtan)
    Anonym (orolig) skrev 2016-02-08 11:39:32 följande:
    Grattis.vet din dotter om det? Hur tycker du det känns att få barn nu igen? Min dotter är 8 och emellanåt så undrar jag vad jag gett mig in på med bebis tiden igen. Vårt barn är efterlängtat givetvis
    Så känner jag också,jag bävar för bebistiden *s* samtidigt som jag så klart lääängtar.  
    Vår stora är 6 år fyller 7 i år. När tänker ni berätta för er stora? Det är något vi diskuterar här hemma.
Svar på tråden BF Oktober 2016