• okt_bebban

BF Oktober 2016

Hej på er!
    Det fanns ju inget inlägg för oss som har BF i oktober, så jag startade ett :)
    Idag köpte jag ett digitalt graviditetstest och det visade: Gravid 1-2 veckor, men entligt graviditets appen så är jag 4 veckor (3+4)! Vet någon hur bra dom funkar? 
    Detta är min tredje graviditet.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-01-25 22:16
    BF 1 oktober!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-02-04 23:09
    För er som är intresserade så finns en privat Facebook-grupp! Ni kan maila sötnöten. Hoppas vi ses där.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-02-11 20:47
    Nu är maxgränsen uppnådd på Facebook gruppen, så det går inte att maila Sötnöten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-02-17 21:50
    Nu finns en ny hemlig fb grupp, maila Helena­Saga

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-02-21 21:31
    Hej! Jag vill meddela er att den andra fb gruppen också nått sin maxgräns. Det kanske finns någon som vill starta en tredje?

• Svar på tråden BF Oktober 2016
  • Vanja
    jessiijames skrev 2016-02-08 19:52:33 följande:

Hej!

Här kommer en till som precis har fått ett plus på stickan! Verkar som det är BF kring 11/11, tolkat efter min senaste mens. Det här blir mitt andra barn, och det kommer bli relativt tätt då lillan bara är 7 månader. Någon annan med samma tidsintervall?

Jag hade ungefär lika långt mellan mina första o det var inge kul alls.. :) lilla hade kolik och "stora" fick inte mycket uppmärksamhet tyvärr... :( Hoppas du får en snäll bebis! <3
  • Vanja
    jessiijames skrev 2016-02-08 19:52:33 följande:

Hej!

Här kommer en till som precis har fått ett plus på stickan! Verkar som det är BF kring 11/11, tolkat efter min senaste mens. Det här blir mitt andra barn, och det kommer bli relativt tätt då lillan bara är 7 månader. Någon annan med samma tidsintervall?

O Grattis!! Så klart! :)
  • Sötnöten

Hej, jag har svarat några av er som mailat mig och vill vara med i Facebook-gruppen. Missa inte att titta i era inkorgar!

Och om ni är fler som vill vara med. Maila mig era namn och utseende på era profilbilder så jag hittar rätt personer. Jag vänförfrågar tillfälligt för att kunna lägga till er i gruppen!

• Anonym (Född98)

Är det någon annan här som blir galen på väntan till v.12 då risken för missfall minskar radikalt? Behöver ''umgänge'' för att väntan inte ska bli så lång

• Anonym (Ärtan)

Ni som har barn sedan innan med lite större åldersskillnad ( min hinner fylla 7 innan bebisen är här) när tänker ni berätta eller har ni redan berättat? Helst hade jag ju velat berätta direkt men samtidigt känns det för tidigt. 

SKulle det inte gå vägen så kommer han vilket fall som märka att något är fel men berättar vi nu så kommer han inte kunna hålla sig Tungan ute

• So0ocker

Här är en tjej som väntar oktober bäbis. Det är mitt fjärde barn men mitt och min sambos första ihop ????

• Anonym (JL)

Jag tycker också att väntan på vecka 12 är låååång! Jag ska faktiskt ringa sjukhuset idag och berätta att jag testat positivt men inte vet vilken vecka jag är i så ska vi se om man får någon tid dit snart känns så spännande och overkligt. Vad tycker ni andra som är runt vecka 4-6? När man liksom inte ser något på magen utan bara testat positivt så är det så svårt att ens tänka sig att någon finns där inne?

• Mammatilljesperochkevin06
    Anonym (Ärtan) skrev 2016-02-08 22:54:27 följande:

Ni som har barn sedan innan med lite större åldersskillnad ( min hinner fylla 7 innan bebisen är här) när tänker ni berätta eller har ni redan berättat? Helst hade jag ju velat berätta direkt men samtidigt känns det för tidigt. 

SKulle det inte gå vägen så kommer han vilket fall som märka att något är fel men berättar vi nu så kommer han inte kunna hålla sig Tungan ute

Halloj jag har två barn sedan innan 13-10år
    Tänkte berätta efter jag varit hos bm å kollat så allt är ok Ska bli spännande
Svar på tråden BF Oktober 2016