• engsan

någon som börjar med ivf nu i månadsskiftet jan/feb som vill följas?

Hejsan
    Har i helg avslutat behandling med provera och väntar nu att mensen ska komma igång. Då börjar vi vår första ivf behandling! Är det någon som vill följas åt?

• Svar på tråden någon som börjar med ivf nu i månadsskiftet jan/feb som vill följas?
  • Mariana79
    Mollan79 skrev 2016-03-22 09:20:48 följande:

Idag har jag varit på vul och allt såg bra ut. Det var två pickande hjärtan!

Jag trodde inte det för jag mår oförskämt bra, ömma stora bröst och trött bara.

Jag är i vecka 7+6 : )

Yaaaaay!!! Underbara nyheter <3 Stort Grattis eller dubbel Grattis kanske man ska säga :) vad coolt!
  • happy15
    Mariana79 skrev 2016-03-21 12:17:36 följande:

Lycka till i morgon Mollan!

Det var något svårt att se, men visst ligger det en böna där inne på 12.3 cm och med ett hjärta som slår!!! :) Äntligen är denna milstolpe nådd :)

Grattis vad härligt!
  • happy15

Grattis till dig också!! Vilken lycka med två.

Hoppas ok att jag hoppar in i er tråd, jag är på rd 5 med en tvådagars fyrcell.

Har kraftig "mensvärk" till och från men annars inget. Förstår att det kan bero på Lutinus..?!
  • engsan

Men åååååå så härligt! Häftigt det måste kännas och stort grattis!

Stort lycka till nu framöver :)
    Blir spännande att följa er och hoppas snart på att följe efter i era spår :)
  • Ccilla

När beräknas det att du får din mens engsan? Min borde komma snart tycker jag..

• engsan
    Ccilla skrev 2016-03-23 13:20:53 följande:

När beräknas det att du får din mens engsan? Min borde komma snart tycker jag..

Ja du, jag har ju börjat med tabletterna på måndag och sist tror jag mensen kom på dag
    13. Så räknar jag samma nu så borde jag få den kring 2:a april.

Men den får gärna komma nu så fort som möjligt!
    Nu får vi hålla tummarna att det är våran tur ccilla!!!!
  • Ccilla
    engsan skrev 2016-03-23 13:56:57 följande:
    Ja du, jag har ju börjat med tabletterna på måndag och sist tror jag mensen kom på dag 13. Så räknar jag samma nu så borde jag få den kring 2:a april. Men den får gärna komma nu så fort som möjligt! Nu får vi hålla tummarna att det är våran tur ccilla!!!!

Då kommer vi inte ligga så långt ifrån varandra. Ja nu är det vår tur! Detta väntande.. Suck..
Svar på tråden någon som börjar med ivf nu i månadsskiftet jan/feb som vill följas?